Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKolik vydrží smutek?
28. 05. 2002
13
0
2704
Autor
malykuba01
Předepsal jsem si tvrdou kúru
a byl jsem na sebe moc zlej,
uklikovanej jsem,
dolů, vzhůru,
od sklapovaček zelenej,
dorazil jsem se volejbalem,
zítra mi člověk nevstane,
vše živé v sobě už jsem zmrtvil.
Jen smutek chcípnout ne a ne!!
taky mne trápí a sžírá a nevyženeš ho ničím a tak tu smutníčkuju a čekám zoufale na jeho SMS...
je to dost silný a výpovědní... akorát, ale to jen šeptem: škoda tý "kůry"... tváří se jak oschlý šlupky z pomerančů, kúra by byla lepší... taxe nezlop :)
inu já taky zrovna nevyskakuji radostí nad slovem "taxe" :o))))))
když už jsem teda dostala taky avízo, budu taky šeptat :o)
jůů, jsem zvědavá, co jsem sem nasekala za chybu já :o))))
aledity Nuitíko, dyk na Kubu neútočím, mi se to tuze líbí, bo je to drsný & zoufalý & bezvýchodný a přitom nepatetický... prostě fajn napsaný, tím víc mi ta kůra mrzí... už mlčím... :)))
to Cyndi..
tak to ctu a me nic jineho nenapadlo, nez ze bych radeji citila vuni kůry oschleho pomerance nez vuni zpoceneho tela...tak to ze me zase vypadlo moudro chicht :c))
ps. septas dost nahlas :c))
for skromna:
nooo, proti slupkam zadnej disputat :) a tim myslim jakykolif... z pomerancu, z lidi... ;-)
malykuba01
30. 05. 2002malykuba01
30. 05. 2002
Kuba: jéé, to je fajn, že to bereš takhle a že se na mi nezlobíš. Díkes a pjeknej den, chicht. ;-)
Cyndi: Když Nuiťa neútočí..Nuiťa jen rejpala, páč když už jednou přijde avízo....to je věc :o)))
Smutek je vééééélkááááááá svině!!!!! Mě drží moc dlouho a asi se mu u mě líbí!!! Bohužel! *
asi bysme si měli, co říct
ty kliky, i ty sklapovačky
dokonce i 8let volejbalu
řešíme to prostě stejně
bohužel však bezvýsledně
cit je zmetek..to ja vim..
a snad proto necvicim..
dam ti radu...necvic vic
jinemu citu bez ted vstric
*g*
chceš poradit? stačí shlídnout nějakej díl pokémonů (jedno jakej, všechny jsou stejný) a hned bude líp... :o))
@tip
někdo na tu potvoru jde jako na pracovní nadšení : zaleze do kouta a čeká, až přejde :-)*