dobré
PS: nevím proč, ale jedna pasáž mi připoměla Simpsnovy?! :))
jo!ten kluk je dobrej!;-))))
kalais :o))))) ty uz z toho mas mzitky pred ocima, vid? ;o))
jo..někdy se to tak přihodí..někoho prostě ajednoduše najdeš..naprosto běžný a každodenní zázrak:)
bublá to bublá...obrazy mísí, Kdo to? Carodej!
:-))
Já nevím... :)))
V každém případě je ve druhé sloce na můj vkus příliš "sebe sama" :)
To je schválně a proto jsem to taky ještě před tvou kritikou ozávorkoval, abych zdůraznil ono vědomí nevyhnutelné existence dvojitého sebe sama:o)))))))*******
he he, avi dablikovi:o)
A díky Petře:)
Tohle mi stejně nepomohlo! :)))))
No prostě to tam být musí a basta:o)))))))))))))))))*
...ráno ruka daleko od těla
(ve sprše)
bych nepřišel o tvou vůni...:o))) ...je mi to povědomé:o)
DABI - to je dost starý postup (Napoleon-Jozefína - trad.)
Asi je to dobré, jen sarkasticky:
Co je tak zajímavého na vzplanutí...stojí to za báseň?
Důsledek přeceňovaného romantismu :-).
S humorem mě berte, prosím, ale * nikoli
vidim vela, citim vela...davam t*
Má to pár silných okamžiků, za ty tip!*
ja vim!! :o) nebudu subjektivnim kritikem, nebudu ani kritikem ;o))) pokud sis inspiraci k tomu nasel u me, jsem moc rad, mne se ta basen libi, moc, hlavne nektery mista, je to takovej zvlastni styl, osobitej, to se mi libi, to ocenuju, to dneska na Pismaku neni tak uplne bezny...aby se to pak navic jeste dalo cist ;o)))
ja...
jo, ja to vyberu, a ne proto ze se o me pise v prologu, ale proto ze je to presne podle myho gusta jako uz dlouho ne, ze to dik :o)
*V*
Já ti moc děkuju, hi hi, mé nejúspěšnější básně se tu objevovaly v době, kdy výběr dělal jen jeden člověk, hi hi, a tak nějak jsem prošvihl svou dobu, asi:))) Jinak - básní v tomhle stylu mám více, ale teď z hlavy ti tak zcela nevysypu tituly:( Ale když půjdeš po nerýmované lyrice, možná najdeš svou manu a ambrosii, Dabliku:)
:o)))) nektery jsem v ty dobe tehda cet, si pamatuju, dokonce mam dve nebo tri stazeny, ale do Vyberu me tehdy mluvit nenechali ;o)
Ti to odpouštím:o)))))))))))))