Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePříběh
Autor
netWoor
10 názorů
Savage Flame
09. 05. 2022To je vlastně drama a ještě milostné. Hm, tak to mě překvapilo. Ale líbilo se. Dík. ;) S.F.
Docela drsné, ale myslím, že jsi předběhl medicínu o pár desetiletí...
Dávám k dobru prastarý vtip na podobné téma:
Stařenka na smrtelné posteli říká stařečkovi: Konečně se ti musím k něčemu přiznat. Jsem barvoslepá.
A stařeček na to: Opravdu? A jsem se dost divil, že ti nevadí, že jsem černoch. Tip.
Jak napsal Kočkodan, to není blbůstka. Má to navíc pěkný odlehčený styl.
Evženie Brambůrková
23. 03. 2022Na to by jí stačilo jen jedno oko.
Nevděk světem vládne a hloupost to korunuje.
Taková by se to nezasloužila.
Psal jsem to davno, dneska uz takhle nepisu, ale nic novyho nemam, tak jsem vytah cosi ze supliku, byt samotnymu se mi to moc nelibi.
Tak to je zajímavý příběh plný zvratů. Skoro námět na film.
Do formy nechci moc vrtat, ale slovo "dýlky" mi tam hodně trčí. Zvlášť ve spojení se spisovným a skoro už archaickým slovem list (tedy ve významu dopis).