Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se21.SRPNA
Autor
dr_t
\"21.srpna
Když jsem vyběhl z hradu bylo venku nádherně,,
Dopsal jsem a odložil deník.Byl to zatím můj nejdelší úsek ,který jsem napsal.Přečetl bych si ten předchozí ,ale nevěděl jsem jak to udělat když tam žádný nebyl.,,Co bi asi udělal Frik(moje oblíbená postava z knihy.můj idol)?\"zeptal jsem se sám sebe a doufal že se Frik oběví vedle mé hlavy a odpoví mi.Bohužel.Začal jsem uvažovat:,,Nejspíš by tam něco dalšího napsal.\"to mi přišlo jako velmi pravděpodobné,,To vlastně nejde popsal jsem všechny papír(y).,,Je to velice krátký deník\" řekl jsem si,,Chudák Frik má moc nepopsaných stránek a přitom tak velký deník.To dá rozum,že je velký.Frik byl totiž bohatý.Ano byl bohatý.\"tím můj rozhovor skončil.Frik byl bohatý a proto nemě jednolistý deník a proto mi nemůže poradit.Ano to by nemohl.Vzal jsem si zase deník do rukou a přečetl si znova co tam bylo napsáno.,,K čemu asi takoví deník bude až umřu\"řekl jsem si,,Možná ho někdo najde a přečte si jeho obsah.Ano to by mohl někdo udělat.Moc by to toho někoho asi nepootěšilo určitě by můj deník roztrhl.Ano,roztrhl.Musím svůj deník pořádně schovat ať nikdo neroztrhne můj deník.Ano nikdo ho neroztrhne.Je to totiž můj deník.\"Skončil jsem a schoval jsem deník pod peřinu,,Dobrá skrýš.Ano moc dobře jsem ji vymyslel.\"Nakonec jsem vstal a odešel z mého pokoje ve kterém byl schován můj deník...