Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKopanice
Autor
cassy
Na svazích Bílých Karpat
uhrančivě umírá slunce
Probuzené paličky jablek
bubnují na blánu země
než zakutálejí se do ticha
Pod stromem na obzoru
unáší rytmus tělo ženy
do světa dávných magií
To bohyně ze Žítkové
hájí nás před uřknutím
14 názorů
Biskup z Bath a Wells
26. 07. 2022krásné obrazy...
pro mě hodně popisu, málo atmosféry. přijde mi to jen jako pohlednice, sice hezká, hezky vymalovaná, vyfocená - ale pořád jen pohlednice.
Napojuji se z knihovny a často slyším od výdejního pultu, že Žítkovské bohyně jsou populární a stále žádané. Tip.
díky blackie...je to kraj nahoru, dolů...kraj oblinek a dechu s tlukoucími křídly...původní kraj ze starých obrazů...
blacksabbath
22. 07. 2022https://dbcsx3kp2k1lc.cloudfront.net/…718 :-))))....doufám, že jsem se obrázkem trefila..ty mně básní ano
díky an., možné je úplně všechno...a pak jsme ještě navštívili Ivachnovou, kousek od termálů v Bešeňové, Jasnou pod Chopkom a Oravský Biely Potok...na každém místě tak dvě tři noci...
Jéje, to jsme se tam mohli potkat... Anebo - kdo ví, možná jsme se potkali a s úsměvem pozdravili a netušili, kdo jsme... Taky mě to tam okouzlilo, ale než já to zpracuju, to bude ještě trvat...
Moc pěkné, tip a.
díky za přečtení a komentáře...týden v Moravských Kopanicích se nevejde do řádků...ani ten genius loci...knihu pí Tučkové jsem četl cca před třemi lety...a znovu ožívala...
Zeanddrich E.
21. 07. 2022velice hezké :)
((P.S.: ..na svahy Bílých Karpat mám (pouze?) tu vzpomínku, že cca před 20 lety jsem tam (s docela těžkým osobákem) dostal smyk na zasněžené vozovce,..., a skončil s autem v příkopě (naštěstí tam byla měkká závěj :) ) ))
na svahoch Bielych Karpát sa pasú aj kozy mojej dcéry, z osady Vlčí Vrch sa ľahko zbehne dole do Žítkovej do krčmičky
...tento kraj osobně neznám...pouze z knihy K. Tučkové...přesto jakobych tam byla...