Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o národní kreativitě
Autor
aleš-novák
Maďaři zastropovali
ceny pohonných hmot
Slováci zastropovali
cenu elektřiny
Češi zastropovali
teplotu v obýváku
23 názorů
aleš-novák
31. 08. 2022pokud si pořídíte svetr z vhodného materiálu, můžete jeho pomocí při oblékání a svlékání vyrábět elektřinu...
Nevím, kolik ti je roků, Loki! Ale pokud někdo zažil ruskou posádku ve svém rodném městě a reálný socialismus, jako třeba já, těžko může být provýchodní, tedy protizápadní.
Je to jako Mnichovská dohoda. bylo lepší vzdát přdem prohramou válku, že?
Především nebuďme hysteričtí. Nikdo nezemře hlady, nikdo nezmrzne, nikoho nevyhodí z bytu. A mysleme na to, že musíme zapatit válku s Ruskem.
Ach ano, spousta prostoru k optimismu.
Takový decentně britský vzor, ne? Míním s teplotou.
Zastropovaná cena chleba vždy vhodně připomene rovněž českou národní kreativitu, nejokatěji asi třebas osudem michelské pekárny. A vůbec, nač skrmovat jádro v surovější podobě, když to u bravu šlo i ekonomicky bochníkem?
Člověk politický.
Evženie Brambůrková
26. 08. 2022Mohli bychom ušetřit za hromadnou dopravu.
U nás pod kopcem se léta přepřahá na soby.
Snad to pochopí i další a radostně si je pořídí.
Raději dřív, dokud ještě jsou, než to vláda nařídí.
slyšíš???? můj hurónský smích???!!!
Jako... Je mi u prdele kolik bude plyn stát - co si protopím to si zaplatím. Problém je ten aby vůbec byl!
Jinak už pomalu obhlížím bazary a hledám Petry. Komín vystrčím z okna a na dřevo vždycky po šichtě... :D
aleš-novák
26. 08. 2022supismus: k banánové republice už máme celkem blízko...:o)
Nezbývá než agresivně porušit všechna ekologická přikázání abychom podpořili globální oteplování, stali se tropickou zemí, a topení nemuseli řešit vůbec
dievča z lesa
26. 08. 2022pod jedným stropom stropmajstri stropujú*
Víte, jak se projevuje národní kreativita ? Přece posíláním tipů, vy tupci
:-)
Jak píše snake, je to tak.
Komu vyšla hypotéka,
do baráku nezatéká
a zastropoval obývák.
Ale nejdřív, na to jsi zapomněl, bylo třeba zastropovat obývák.
Zastropovat ceny je jako vybírat moře cedníkem. Administrativním rozhodnutím nelze změnit poměry na trhu. Pouze se přelejou někam jinam a zase vyplavou. Ceny prostě vzrostly a to nelze změnit.