Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepiknik v háji
Autor
Philogyny
Podej řízek
slunce klesá
mravence nech
ti jsou z lesa
neřvi přece
ležíš celý?
pařez prská
rojí včely
nic tu není
sbírej bedly
nekop do nich
vždyť jsou jedlý
proč zas brečíš
drn má dredy
ježek píchá
a je hnědý
houkaj sovy
to jsou máry
ber ty řízky
piknik v háji
kteří blázni povídali
že v přírodě je jak v ráji?
24 názorů
pro F.M.R.C.
Děkuji, mám z Vašeho komentáře upřímnou radost. Kdysi jsem napsala jednu malou s jelenem. A pak mi došel komentář, že jel na kole, vzpomněl si na tu rýmovačku a začal se smát, až málem vrazil do cedule. A to jsou moje nejhezčí okamžiky. Když se někomu líbí, jenom tak.
pro trojort
Stačí říct, máme doma hůlku Harryho Pottera, jdu pohledat... :¨) Děkuji.
Toto dílo se mi moc líbí. Myslím, že je to dost originální, příjemné na čtení. Nejsem kritik, takže to píšu za nás za čtenáře.
pro Alegna
Koukám, jak jsem v komentáři dvakrát zrychlovala, dobře mi tak, nikdy po sobě nečtu, ale zrychlení bylo opravdu na maximum...Děkuji moc za přípis, někdy se až divím, co kdysi napsala a směju se sama sobě...
Nedávno jsem šla po delší době pěšinou kolem potůčku. Uvědomila si, jaké je tam přitmí, stromy se vytáhly nahoru a podrostly křovím. Psi se drželi u nohy, není tam ani signál. A najednou jsem je ucítila. Mám nos jako ohař. Podívala se pozorně na křoviska a viděla prošlapaně tunely. Kdysi bylo kousek dál i kaliště. Urychlila krok, dala Frýdě povel noha a zrychlila krok. Letos měly bachny později mladé a jdou ještě i pruháči, mám strach o Frýdu. Bachna s mladými je pro psa nebezpečná, že. Už tama dlouho nepůjdu. A děkuji za malou... :)
Hezky začal piknik,
v pusách řízky mizí,
pak potíže vznikly,
klid je slovo cizí,
krásu náhle život ztrácí,
jsou tu čtyři divočáci,
dvě bachyně a dva kňouři
lidem nervy k toku vzbouří,
pohled zvířat jde jen chápat:
Chceme s vámi taky papat.
(Správně, nejste debily,
odmítnuti nebyli.)
pro Evženie
V háji se toho nakecá... :) děkuju za připis, není na body. Udržet rým a rytmus na otěžích a dělat jako že nic, je sakra kumšt. Pro mne Lawender.
Evženie Brambůrková
24. 09. 2022Na houby klidně bez svačiny, hlavně že rostou :-)
pro blacksabbath
Utekla mi Frýda, kočka, že, došla před chvilkou z lesa. Byl u pěšiny urostlý pravák, doslova mával, chci do tvojí bramboračky, jinak ze mě budou s....
Děkuji. :)
nad piknikem řízků v háji
bedly zbledly - teď to tají
nemaj klobouk v trojobalu
ba ani tvar do oválu.
pro Rem
Napsala ji kdysi na čtyři a sakra dobře drží v kramflecích rytmus, což je zvláště u textů pro děti důležité. Jinak úsměvná parodie na českou rodinku. Papíry, petky, rozkopané můchomůrky. Ani tu krásu nenechají na pokoji pro druhé...asi tak. Někteří, nepaušalizuju. ) Děkuji...
Jsou i řízky v těstíčku
jdu si zalít kytičku... :)
V přírodě je jako v ráji
a nic se tam neutají.
Kytičce spad koudek řízku,
má teďka trojobal v písku.
Připomíná mi náladou rodinku Homolkových na pikniku v lese...