Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLáska není?
04. 06. 2002
0
1
675
Autor
Geralt
Láska není?
Láska je!
I když není vidět,přece je tu s námi.
Jako trn v patě,který nechce ven.
Jako noční můra,která nedá lidem spát.
Jak dětský smích,který nám stále zvoní v uších.
Jak louka,vábící svými okouzlujícími vůněmi,aby se člověk zastavil,ulehl do voňavé trávy,pohladil jí a natrhal si květy,které tu pro něj vykvetly.
Proč se jen tyto louky mění ve vyprahlé pouště čekající na jedinou kapku,aby mohly jen pro jedinou milovanou osobu znovu rozkvést a zalít se barevnými květy,vonícími něžnými slůvky,sladkými polibky,jemnými doteky milenců,jejichž srdce bijou jako jedno.
1 názor
Reine_de_la_nuit
16. 03. 2007Arwy_Kraft
23. 02. 2004
Chtel jsem jen ríci,že to co autor napíše záleží na náladě,chuti psát a tvořit:)
Je podivuhodne jak nesourode se da laska vyjadrit, jelikoz psat to pokazde nekdo jiny, snad by to rekl odlisne a prece stejne (co se me tyce), je to vystihnuto pekne, ackoliv by to bylo jeste na hodne dlouhe, nez bys tam napsal co vsechno tam patri.
Jo a ta autokritika - to je taky laska, ale sebelaska?;-)