Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNákup
Autor
bixley
Vyrazila jsem do Billy doplnit zeleninu. Postupně cpu do sáčků cibuli, mrkev, celer, brambory, rajčata (samozřejmě v akci), papriky, ředkvičky. Všechno pečlivě zvážím.
Jdu k pokladně. Minu ty samoobslužné, protože si častokrát s různými věcmi nevím rady. Postavím se do fronty k takzvaně normální kase. Tedy ke kase, kde zboží markuje ne stroj, ale pokladní. Je tu zástup dalších důchodkyň, které mají stejný problém jako já.
Když se konečně doposunuji k pásu, vyndám z košíku všechny sáčky a stojím dál s prázdným košíkem a kolečkovou taškou. Vím, že je za pokladnou stojánek na odkládání košíků. Vždycky ho tam po zaplacení dám a potom si ukládám věci do tašky. Takže trpělivě čekám, až na mě dojde řada. Vtom si všimnu, že stojánek s košíky je kousek ode mne u sloupu. Vida, můžu se prázdného košíku zbavit už před pokladnou. Košík odložím a pak mi v hlavě naskočí automatický proces. Začnu věci z pásu ukládat do kolečkové tašky.
Ve frontě za sebou zpozoruji nebývalé veselí. Chvíli nechápu, ale pak mi to dojde: vždyť jsem ještě nezaplatila!
„Ježiši, promiňte!“ blekotám.
Honem dávám zboží zpátky na pás. To už se směje i paní pokladní.
„Já jsem myslela, že se vám nelíbím“, dodává.
24 názorů
Jo, to jsou ty "nechtěné" pokladnové trapasy, oceňuji přístup paní pokladní. Fajn :)
Biskup z Bath a Wells
12. 10. 2022Za Billu tip. :)
Kočkodánku, jsem malého vzrůstu, podlezla bych pod pokladnou...
Evži, přesně tak.
Evženie Brambůrková
11. 10. 2022Ve frontě u pokladny se zažije spousta legrace.
Ale Renato, děvče nešťastné a naivní, snad sis opravdu nemyslela, že ti tenhle finančně výhodný manévr projde?! ;-)
Na samoobslužných pokladnách by se asi mělo platit jen zboží, které má čárový kód. Díky za názor.
Pěkné. :) A líbí se mi, jak byla paní pokladní vtipná. :)
Je vidět, že jsi poctivá. Nedávno jsem četla, jak se přes samoobslužné pokladny krade. Do sáčku si dají třeba pistácie a nalepí nálepku od brambor nebo cibule. Pracuje se na tom, aby kamera vyhodnocovala alespoň podle barvy, jestli to odpovídá. A taky si zboží dávají pod kabát, když se nikdo nedívá, nikomu to nevadí.
blacksabbath
11. 10. 2022jojo....neměnit rituály:-)))))))))))
Potom se můžes pobavit i zde:
Zeanddrich E.
11. 10. 2022.. :)
(já jsem si naopak samoobslužné mašinky již oblíbil - je to rychlejší,.., a - potom - mám (např.) možnost elegantněji (než zpětnou reklamací) eliminovat podvůdky prodejce ohledně nepravdivých cenovek .. :) )
Pobavila´s, umíš se nebrat vážně, to je prima a navíc jsi mě potěšila tím, že nemám podobné automatické reakce sama, díky
Muamarku, člověk při tom myslí na bůhvíco...
Babu, zaseklá fronta není takový trapas. :-)