Re: "S" ...
a čo ak niekoho miluješ a nemôžeš si užiť? ...
nemôžeš povedať "milujem ťa" ...
je to ťažké
Cekala jsem vice radku, Pane romantiku.Ale je to tema obtizne.Vy vite, ja take vim. O lasce je prece kazda pisnicka, vetsina knih.Presto je to evergreen.Protoze kazdy jsme jiny a kazdy mame svuj originalni pristup k tomuto nametu.Jenze, cim vic bude pisnicek, basnicek,romanu o lasce, bude to vic narocnejsi, psat o tom :jinak, nez se dosud napsalo. A tak vubec Vas experiment o uvahu nebagatelizuji.Chce to vsak opravdu kovaneho romantika, aby dnes celil temto barieram.Ironii, zesmesneni. Jen odhalujte dal, dejte k tomu dalsi uvahy.
StvN: Ne, já mám na mysli partnerství, ale tuto konkrétní větu prostě říct nedokážu. Mám však v zásobě spoustu jiných frází o stejném významu ("Jsi moje všecko", "Bez Tebe by můj život byl prázdný", "Moc pro mě znamenáš" atd.)
Já to asi taky nikdy neřeknu, už pro to ne, že slovo vezme vítr.
Myslim ale, že to, o čem píšeš, není partnerství, ale přátelství.
Já jsem to nikdy nikomu neřekl a asi to ani nikdy nikomu neřeknu (nevím proč), ale cítím to stejně. :-))
(Tim ale nechcu říct, že bych nemiloval)
Pri vete: ...Když vím, že pokud mi není dobře, ona mi podrží a řekne:“Jsem tu s tebou.“... malem jsem smichy spadl ze zidle, cizinec promine.
...
Ale dobre, abych nebyl jenom prizemni. "...Už vás někdy napadlo se zamyslet nad tím, co vlastně tato dvě slůvka, která dokáží kouzla, znamenají?" Ano, napadlo, a souhlasim s Pavlem_Danešem, že je to velmi, VELMI individualni... Vzdyt i to - "Jsou i typy lidí, kteří holku milují, když s ní mohou zalézt večer do postele a pořádně si užít." je preci o tomtez - protoze jsou lide, kteri, kdyz toho druheho nemiluji, si "poradne neuzijou", takze je to vlastne BEZVA definice. Rekl bych, ze docela dobra! (Nebo si snad umis predstavit, ze by sis mohl uzit s nekym, koho nemilujes? Asi ne, protoze to by Ti preci muselo byt k zbliti...) Tak ze bud doporucuji, aby se autor ridil...si neměli se slovíčkem MILUJI TĚ hrát!... a nebo to nechal na kazdem, jak on to citi.
promiň, ale já nechci nikdy říci "miluji tě"........už ne
ja sa ani nepamatam, kedy som to naposledy vyslovila ..... :-( t*
tohle téma se mi teď taky moc nelíbí....ale hezká úvaha..
To si tedy dost fandíš, máš-li pocit, že byť jen trochu víš, co to slovo znamená! Už jenom ten fakt, že u každýho to znamená něco úplně jinýho, komplikuje celou záležitost do totálního neproniknutelna. Ač čtyři roky šťastně ženatý, nikdy bych si netroufl říci, že to jen tuším... O čem by pak měla být celá literatura?
achich joo, ta relativita...