Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKAM?
Autor
Crazy Ema
KAM?
Městem bloudím
Usínám
Lampa zhasíná
Poblikává
Smysl života uniká
Bůh ví kam
24 názorů
Mari, já to mám tak napůl, malá vesnice za Prahou a každodenní cestování pražským MHD :)
Mari, děkuji za Váš komentář i za Váš příspěvek. Bylo to spíš takhle:
Stanice metra
Kolem mě rozsvícející se světla
Na očích sluneční brýle
Baví mě tahle chvíle
Hezký večer :)
Vesuvanko, děkuju moc i za tento komentář :) Jsem ráda, že se Vám moje poezie líbí.
KAM? Městem bloudím Usínám
Lampa zhasíná Poblikává
Smysl života uniká Bůh ví kam
A máš z ní triádu, ta už vázaná je.
Taky mám ráda tyhle chvilky, kdy jsem sama mezi lidmi, užívám si to.
Radovan Jiří Voříšek
18. 10. 2022ok
Rem, líbí se mi, jak se nad tím zamýšlíš. Mě baví jen tak chodit městem v pološeru, když je ještě trochu světlo, začíná se stmívat a lampy se rozsvítí dřív, než si sundám sluneční brýle, přes který už v tu chvíli skoro nic nevidím. To jsem zažila zrovna včera, než jsem tu báseň pak doma v noci napsala.
Radovane, asi Vám odpovím obdobně jako výše Muamarkovi. Oceňuji, že báseň o unikání smyslu ve Vás tento pocit, že jí něco chybí opravdu vyvolala, to bylo jejím účelem. Překvapuje mě, že jsem dokázala své pocity tímto způsobem vyvolat i u čtenářů. Děkuji za Váš komentář.
Norsko, možná by mohla začít spíš svítit, to poblikávání asi nestačí ...
Theo, už jsem si to zkusila a moc se mi líbí tvůj přístup k četbě, je to zábavný :)
A já jsme si to přečetla od konce a když vypustíte slovo "zhasíná", tak je to docela dobré :) Schválně si to vyzkoušejte!
Muamarku, když se nad Vaší kritikou zamyslím hlouběji, jsem ráda, že báseň o unikání smyslu ve Vás tento pocit o absenci jakékoliv emoce, myšlenky či čehokoliv, co by Vás oslovilo, opravdu vyvolala, to bylo jejím účelem. Jen mě překvapuje, že jsem dokázala takový pocit vyvolat i u čtenářů velmi konkrétně, což dokazuje i Vaše velmi negativní kritika o postrádání jakéhokoliv obsahu. Vázanost je opravdu diskutabilní, s tím souhlasím, záleží na úhlu pohledu. Děkuji za Váš názor a pokusím se s ním dále pracovat.
Toto vázaný verš vskutku není. A z obsahu si nedokážu vzít cokoli, co by mě oslovilo, co by na mě zapůsobilo. Nějakou emoci, myšlenku, cokoli...
bůhvíkam já nemakám
jenom se tak usmívám
na zádech batůžek mám....
Radovan Jiří Voříšek
17. 10. 2022Emo, něco tomu chybí. V provedení i sdělení.