rozhodnout pro co? tohle je taky rozhodnuti nechat lezet, protoze tomu proste okolnosti nepreji... at uz z jakychkoli duvodu a rodina a deti (jeho) jsou snad duvod hodne dostacujici... teda aspon pro me jo!!!
zatim nam to funguje, i kdyz se nesmime videt moc dlouho!!! :o))))))
Hele, Kamenna Tvar a směje se, no já nevěřim na lež, nikdy, nijak, nikde.
Možná si myslíš, že to není lež.
Ale je.
Někdy ti ten druhej nedá na výběr, no pak se ale nemusíš rozhodovat.
:)
to Perchta: Kamenna Tvaricka se smeje porad... nekdy dokonce i rechta az se placa do kolen, jen to neni mnohdy videt navenek, coz taky neni nekdy dobre, ale taky neni videt (teda vetsinou), kdyz place, coz mnohdy chlapum pripada jako bych byla doopravdy z kamene a velikanskej tvrdak, coz samozrejme nejsem... :o(
taky neverim na lez... a snazim si nelhat ani sama sobe do kapsy, i kdyz je to mnohdy hodne tezky!!! :o)))) myslim, ze jsme si to vybrali oba dva... je to lepsi... trvalejsi... hodnota... aspon pro me a ted... vzdycky to bylo platonicky... takze to tak vlasne zustalo... tim si myslim, ze lepe...
no jo, sice si ji zaslouzi, ale uz je to stejne pase a zustali jsme prateli!!! :o)
Já tomu nerozumim :(
asi pošli tu kamennou
dobře dobře
pokud to tak je................blahopřeju
a dávám tip
dobře dobře
pokud to tak je................blahopřeju
a dávám tip
nic jineho nam stejne nezbylo, tak je to lepsi nez nic, ne? :o)))))
jo,to kdybych věděla, tak mi je fajn
zodpovědnost...to je nic takového nepřipustit
vím to
rozhodnout se pro rodinu.....dost často je to jednodušší......taky volím pohodlnost.....
Jednodušší???
No já bych řekla, že rozhodnout se je jednodušší.
Tak tohle je síla, zasáhlo mě to strašně moc. A to zvýraznění je dost dobré. Celé je mi to moc blízké... tip
Přestože si na takové věci moc nepotrpím, v jednu chvíli mi to sevřelo srdce. Dokonce při druhém čtení. Fádní a přitom díky tomu červeně vloženému text zvláštně nápadité.
to Horak: A vo vo vo vo vo vo tom to je!!! :o)))
Tenhle pocit znam,zazila jsem to.Dneska jsem tu četla jen samy uzasny veci,takze davam tip.
Krásne... až ma to zasiahlo u srdca.
A tá zvýraznený citát je úplne super. ***
(...ten zvýraznený...)
som sa trošku zmaďarila :o))
Obsah je fakt silnej, ta hra s barvou dokonalá, ale... nepříjemně se to čte, je to úplně bez rytmu, bez formy. To je pak škoda, protože když ty slova nejsou ve formě, tak se rozplizávaj, i když taddy, uznávám, jen malinko;-)
TiP*
Moc hezký,dojemný,ze života,asi nejlepší,co jsem dneska četla,jo,jo,jo, *