Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyhlášení výsledků čtenářské soutěže v poezii IV./2022
Autor
Báseň_roku
VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ IV. KOLA ČTENÁŘSKÉ SOUTĚŽE BR/ 2022
NÁZEV POŘADÍ AUTOR/KA HLASY
Do tepu vran 1.-3. Muamarek 9
Srdceklam 1.-3, Lami 9
Špitla mu... 1.-3, R.J.Voříšek 9
to pták hrál hlad na střevíc Philogyny 8
P(R)OTRHANÁ blacksabbath 7
Místenky atkij 6
biela čierna dievča z lesa 6
ZPĚTNÉ ZRCÁTKO Viviana Mori 4
Miluji moře i podvodní svět... Delfín 3
Kavárna u Vltavy 64 T.B.S. 2
Nejsi Zajíc Březňák 2
Korálky z hvězd Eben 32 1
Studené vyhlídky Ptakopysk 1
Kdo chodí nocí pouští, vidí hvězdy supizmus -
Básně na 1.- 3. místě budou zařazeny do finále soutěže 2022.
Výherce kontaktuji přes email… a sponzorovi, který si přeje zůstat v anonymitě, velmi děkuji za podporu soutěže!
Všem autorům pak blahopřeji zejména ke čtenářskému úspěchu – a k odvaze vystavit své verše anonymně! Bylo to vydařené kolo a hojně čtené.
Rok 2022 pak budou, již neanonymně reprezentovat vaše díla ze všech čtyř období.
Těším se tedy na setkání někdy koncem ledna, šťastný nový rok všem
Gora.
12 názorů
Díky Goro, díky básníci!
Novoročně gratuluji vítězům i všem zúčastněným a Irence za organizaci soutěže.
fajn súťaž ... bez nej bude písmák menej rozmanitý ...
b l a h o ž e l á m
VÍŤAZOM a VŠETKÝM***
Obr gratulace vítězům....já se trefila jen u jednoho autora....dievča z lesa jsem tipovala správně:-))):-)))
Tak Marka a Vivi bych tipoval správně, u Studených vyhlídek bych se sekl jako Norsko, protože i já to přisuzoval Svátě...
Sponzor tentokrát ušetří, protože výherci jsou muži. Takže jim přeji, aby ten poukaz moudře směnili za hezké knihy. Já k Vánocům a narozkám dostal hned čtyři a už mám rozečten Evin ostrov od Edgara Walace. ;-)
Děkuji všem, kdo dali mé básni hlas. Nejvíce děkuji pořadatelce této soutěže za počin, který není samozřejmý - a který řadě lidí přinášel několik let po sobě radost. A děkuji všem, kdo do této soutěže přispívali díly či kritikami.
Gratuluji spoluvítězům.
Vše nejlepší do dalšího roku.
I z mých pomyslných rtů vyjde zřetelná gratulace vítězné sevřené formaci devítibodařů a slova jasně děkovného typu Irče za uspořádání alias organizaci.
Já jsem chtěla být čtvrtá, věděla to tak nějak od začátku a vyšlo mi to. Moc gratuluju všem soutěžícím. Všem, co četli. Co měli tu odvahu a napsali slova. A těším se, co bude. Pořád se na něco těším, protože proč bych se jinak probouzela... :)
PS pro supismus
To není jenom o talentu, myslím si. Je to o člověku a taky se pořád učím.
Jojo, rozhodování bylo těžké, líbila se mi všechna díla, hlasování pro mě bylo jako operace, prostě říznout ...
Gratulace vítězům, obdiv pro všechny autory a Goře velké díky za věnovaný čas a energii a to i v posledbím dni roku.
Tentokrát jsem nulu nevypsala, pomlka je nadějnější. A talent máš - dokázals to mnohokrát. Díky za vše, supíku.
Sláva zaslouženým vítězům a velké díky Goře za pořádání. Já mám ve třech ze čtyř klání krásnou nulu - nemá talent, nemá :-) Pokojný a nadějeplný nejen rok 2023