Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSám zde čekám dál...
08. 06. 2002
10
1
1775
Autor
Marwin
Sedím na okraji velikého břehu,
Á čekám, objevíš se?
Marně házím žabky proti vlnám internetu,
Zde nic, neděje se.
Dnes prolomím hráze tu!
Elementární impuls! dostaví se?
Čemu budeme se smát?
Eso z rukávu vytáhneš mi jemně,
Kdo toho však bude dbát?
Ále to nic, řekneš klidně.
Mávneme rukou, vždyť nás nemusí mít rád.
Dav lhostejný je mně i tobě.
Á, jak jen půjdem dál?
Lehce, přece, políbím Tě…
.
.
.
1 názor
mrkni_na_mě
07. 04. 2003
fpoho,ale souhlasím s nějakým klopýtáním
(ovšem-najdi někoho komu to neklopýtá..)
Marwi, jo to máš pravdu,samozřejmě ,že tipy říkaj hodně:-)
tak sem to zasejc nemyslela:-)))
já dílky nekritizuju myslim si ,že na to nemám ani moc právo:-)
možná to dílko někde trošku klopýtá ale je od srdíčka a časem
se to zlepší...:-)))
Tak původně jsem chtěl tohle dílo před nedávnem smazat, teď se tak rozhlížím a hele ono má sedm tipů... No tak to se asi trochu líbí, tudíž nemažu a vám všem děkuji.
Marwi neni zač ,ale myslim si,že by ses neměl tak ohlížet na tipy,protože někdy se stává ,že dílka jsou dobrá a nejsou oceněná a naopak...myslim si ,že by tvůj názor a pocit z básně je důležitý a měl by si za ní stát...bla bla zas mi to povídá:-)))
Maš sice pravdu, leč o něčem ty tipy svědčí...) A upřímně mě toto dílko až zas tak dobré nepříjde.
po vlnach internetu zasilam lahev se zpravou a zprava ta zni velmi dobre: TIP
...co dodat...doufám že příjde...někdy, že se na tebe nevykašle kvůli omylům které se stávají....
no nevim... to by byl asi hodne volny rym :o)) co se mi jen nelibi, je vers "dnes prolomim hraze tu!" - to "tu" na konci hrozne skodi a zni to strasne divne... ale to ti rikam jen ze sve rejpalske nalady :))
ale jinak ti to moc preju, at to vydrzi...
(verim, ze pokud to dotycna cte, musi byt moc a moc rada... at si te vazi ;))
tak, ja se snazim vitvorit skutecne neco nerymovaneho a pride nejakej Marwin a odkopne mne nekam:)