Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seslovo voda
Autor
Philogyny
Vraždíš mý hrdličky
za krčky
po tuctu věšíš na řeznický hák
pod víčky kahanem opálíš peříčka
do naha pohýčkáš
ou dou hou
hou dou hou dou hou dou
Až pak jsem si oblékla šaty s vázačkou
18 názorů
pro Benetka
Taky mi pak naskočil okamžik, o kterém píšeš. Takový konejšivý... :) Děkuju Ti.
Vybavila se mi scéna z filmu Vesničko má středisková jak Otík zabíjí holuby aby si usmířil pana Pávka......
Miluju Tvé! obrazy!!! ;)
pro Praotec Měch
Pořád načítám. Je to zvláštní, protože mi vyběhl kousek textu s organtýnem a nechápala, proč. Chvilku váhala, jestli úvod. Ale nebyla si jistá. Do vřesu míchala vlasama nespisovný organtýn...pak les teskně vyl, asi tak nějak...Děkuji. :)
pro Zajíce...
Když sedím na posedu, vždycky čekám, až ho uvidím, toho mýho zajíce...a pak mám pocit, že je všechno v pořádku... :)
pro Alegna
...protože se taky opírám, svým způsobem jsme všeci domino, i ta zem... :) Děkuju.
pro Gora
Obrazy jsou moje droga. A pak hudba. Nedávno jsem napsala jedné malířce. Někdy maluje na hraně, zdá se mi. Kdysi mě zaujala obrazem bučiny a tmy. Jako bych tam byla. Napsala jí a ona mi prodala své dvě malby. Mám je ráda. Moc. Teď jsem jí psala znovu. Chtěla havrana ze série Poe. Už neodpověděla. Takže jen obdiv z dálky. Já ten dar v sobě nemám. Taky bych chtěla, ale. Umím jen psát svý pocity, víc nic. Asi tak.
Evženie Brambůrková
07. 03. 2023Velmi zvlášní.
blacksabbath
07. 03. 2023............*/*************
Zajíc Březňák
07. 03. 2023Název mě přilákal a nelituji toho, báseň vyvolala zvláštní smutek.
Souhlasím s Gorou, taky mě mrazí ..... a ještě něco je tu, poslední řádek ve mně vyvolává pocit, že zadržuješ těžké, žes pevný opěrný bod .....