Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSupí koány
Autor
supizmus
Rodiče mi dali jméno Michal, v klášteře jméno Bruno. Michal už není a Bruno se nikdy nenarodil. Existuju ještě?
Co můžu udělat pro to, aby za deště nebylo tak mokro?
Proč vždycky hoří když si rozdělám oheň?
Chtěl bych vylézt na horu a ztrácet přitom nadmořskou výšku.
Jaké víno byste mi doporučili na oslavu výročí abstinence?
Mám rád sebe sama a stydím se si to říct.
Je nejkrásnějším prvkem zimy přicházející jaro?
16 názorů
Nejvíce se mi líbí třetí. Taky jsem s sebou kdysi tahala kanystry s olejem.
Bene, protože se jedná o jmeniny jaksi druhořadé, tak ti popřeji samé skvostné věci jen na půl huby. Můj tatínek byl čistokrevný. ;-)
Dnes mám svátek! Můj kmotr (ano - jsem pokřťen) se jmenoval Josef.
Slavomír Josef Benetka. Ale Bruno je fakt hezčí!!! :)
Chtěl bych vylézt na horu a ztrácet přitom nadmořskou výšku.....
Při všech těch myšlenkách si vždy připomeň svého bratra sv. Františka. A moc na sebe neprozrazuj, abys nepřišel o řeholní chléb.
Ve své fantazii se pokouším skloubit všechny body:
Ke konci naší zimy, dejme tomu na Josefa, lezeš jako Michal/Bruno na K2. Prší, spíše sněží. Neztrácíš nadmořskou výšku, nýbrž trochu hmotnost. Vydrápeš se až nahoru a jsi na sebe hrdý, že se ti to podařilo. Nepodaří se ti ale rozdělat ohýnek a trochu se zahřát. Roztaješ však při poslechu tvého oblíbeného Pražského výběru, který ti zní z mobilu. Na skoro nejvyšším bodě světa poté vymyslíš báseň “Mnich takřka v nebi”, kterou hned zveřejníš na Písmáku. Ještě než vrchol K2 opustíš, přijde ti jako první komentář od K3. ;-)
Já jak trpím samomluvou, tak si často skáču do řeči a někdy se sám se sebou pohádám a třeba měsíc spolu nemluvím. Problém je, že ani jeden nechce začít první.
Jak to, že ledabyle odhozená sirka zapálí les, ale celá krabička sirek nestačí k podpálení blbýho táboráku?
Bruno je hezké! To bych bral!! Slavomír Bruno Benetka!!! :D
Nejzajímavější mi připadá první otázka. Některé jsou spíše řečnické.
No to je prostě skvělý! Večer otázek a skrytých odpovědí!
Na dvě poslední je odpovědí ano. Jen u toho deště nevím. A víno jen to nejlepší. Pro hosty.