Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seněha neumírá to jenom my
Autor
Philogyny
Jaro táhne z lesů hloh
do lánů daňky
nůž kterým ses pořezal
ano
byli jsme tam a
plaňky
18 názorů
Radovan Jiří Voříšek
20. 09. 2023Naditá miniatura.
Moderní člověk spěchající neustále zkracuje, chvátá a zjednodušuje. Tak místo psané kritiky by se tu měl objevit palec vztyčený vzhůru; tak tedy vztyčený palec vzhůru! Smajlík usmívající se a ještě navrch srdíčko, kytičku a hvězdičku...
pro Benetka
Tak to nevím, ale jsem ráda, že Tě vidím...děkuji. :)
pro oprenovic
Foto s daňky dodám, musím nahrát na Rajče fotky. Kdybych měla objasňovat, tak bude povídka. Les je plný divočáků, jsou už delší dobu přemnožení, tady. No, číhala jse, že. Točí se tam často vítr a přesně to mi udělal, když přicházely. Začali utíkat krajem lesa a já jednoho složila, za ucho, jak to mám ve zvyku. Táhla ho z lesa ven a mezitím dojel manžel, chtěl vykolit a sklouzl mu nůž, ošklivě se řízl. Rostou tam takové zvláštní plaňky, mají ostny a malé, kulaté, sladké hruštičky. Nechala jsem tam prostor pro přemýšlení, protože toho bylo, nebo spíš je, víc...asi tak. Jestli se Vám to zdá ploché, nic s nenadělám, jak mi něco takhle vyběhne, už s tím nehnu. Já u básní ráda přamýšlím, naskakují mi různé obrazy. U obrazů to samo. Na Štědrý den vyhodila na sklo moje galeristka obrázek od Moemi, Večerní krmení. Jsem šťastná majitelka jednoho jejího obrazu, podle mne nejlepšího, který namalovala. Pořád nad ním přemýšlím... :) Hezký den přeji.
Tvoj rukopis zrejmý a účinný aj z mála slov.
Při čtení se mi přehřál noťas, musela jsem vyluxovat větrák, tak se zase vracím. Miniatury nejsou u tebe zvykem, mám je ráda a u té tvé si navíc dosazauji i jiné, než zřejmé významy napsaných slov :)
Hloh je velice dobrá léčivka
Již u názvu tvého (možná rekordně krátkého) dílka se v mém čtenářském nitru ozval mruk, jenž představoval jasnou spokojenost.