Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLásko
Autor
Štírka
Lásko
Když potrhlí geodeti
Začnou vyměřovat tvé hranice
Nedej se mýlit
Neexistují
Jenom ti je chtějí vnutit
Jenom si mohou hrát
Na odsud – posud
Ne, lásko
Jsi víc
Jsi život
Jsi osud
Nelze tě zanést do map
Kružnice – tečno – sečno
Ty totiž
Jsi celá Země
Jsi Vesmír
Jsi Nekonečno
27 názorů
Silnější i outlá v pasu,
s aureolou, bez záře,
různé ženy sbírku tvoří,
kterým jsem se kdysi dvořil,
s láskou zanes do atlasu,
tisknul v listech herbáře..
(smajlík mrkací, ne donchuanovský)
Zean: bezva příběh života - plný vnitřního humoru... Představovala jsem si ty situace... ( každý z nás má své příběhy - a je hezké je umět vyprávět... máš dobrý - zkratkovitý - a přitom barvitý - styl...)
Zeanddrich E.
20. 04. 2023
Jo, to jsem docela i byl, Štírko :) (a zažil jsem tam ovšem alespoň ten institut, kdy člověk téměř nevnímal třeba počasí, jelikož byl soustředěn přivést si zvenku data, která potřeboval :) (např. tedy třeba hustý, prudký déšť byl zaregistrován pouze v tom smyslu, že je nutno za každou cenu nenechat promoknout papír (papíry) s výsledky a případně i vysílačku (měřící stroj byl na opak na déšť připraven již z výroby :) ), ...., za prudkého slunce stínil člověk především displaye :), ..., a mráz třeba i mínus patnáct stupňů redukoval na to, že by měl mít na sobě teplou bundu kvůli tomu, aby měl kde ohřát tu kterou případně stávkující baterii.. :) )
(( ...)).
Romane - tak vidíš jaké já mám iluze – asi ve všem – když jsem si tak krásně představovala jak si ve tvém povolání můžeš zblízka užívat přírodu a vůně všechna roční období – ale Byl jsi hodně venku v čase i Nečase a to se taky počítá
Zeanddrich E.
19. 04. 2023
Štírko :), také Ti přeji hezké jaro :)
(( ...)).
Jinak musím ale říci, že jako geodet jsem si zrovna přírodu moc nevychutnal :); při měřických pracech (měřil jsem venku hlavně v 80. až nultých letech :) ) jsem musel myslet na milión pět věcí,..., a příroda přitom, bohužel), byla asi (většinou) až milióntá šestá.. :).
Rhodesie, Jarmilka, Evženie : chlapče a dívky- děkuji moc moc moc za otevření vrátek a zanechaná písmenka ...! A hezké jaro přeju :-)
Norsko : brutálně vstřebávající - perfektní obrat- kam ty na to chodíš...?
Evženie Brambůrková
19. 04. 2023Potkat své nekonečno se podaří jednou, maximálně dvakrát za život :-)
A někdy to tak může vypadat, ale není to úplně ono.
Jarmila_Maršálová
19. 04. 2023pěknýý
Romane - Být geodetem může být – dle mé představy - (asi značně zkreslené? – ) fajn a může to vonět couráním venku což je to nejlepší? Tak krásné dny Jara přeju
Zeanddrich E.
18. 04. 2023
... .
Hezké; takové podobné věci jsem psal (mohl si dovolit psát :) ) někdy v 90. létech :) ((a mimochodem, jsem geodet; to ovšem u zrozenců v Býku je prý docela dost časté.. :) ))
Radovane - díky ...
(Kouzelný proutku - proč se verše v dobrou báseň jen bludištěm slov a obrazů mění...?ale to o hodnotě básně asi není- jen o způsobu zamyšlení a možná o premise, že jednoduché cesty jen k obyčejným cílům vedou...? )
Radovan Jiří Voříšek
17. 04. 2023že dílo jmenuje se nepokrytě Láska?
... píšu rychle, poklusem
báseň nemusí být rébusem
ukrytá.v.máku
16. 04. 2023tisknu si...tu lásku...k sobě...a Tobě ji moc a ještě víc přeju*
Vám všem moooc děkuji - patříte do mých představ o krásném světě... no- proč si trochu nesnít...?... Někdy...?
líbí*, bohužel jsem takovou lásku nezažila :-)), snad někdy v jiném životě