Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKRAJINY ZROZENÉ OHNĚM - 3, pozvánka na virtuální výstavu
Autor
vesuvanka
http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6486Milí Písmáci,
po delší době vás zvu na další virtuální výstavu svých obrázků
KRAJINY ZROZENÉ OHNĚM - 3,
která je na uvedeném odkazu a přeji pěkný zážitek.
24 názorů
Binka40 a Vlastina1971, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova :-)))
Tvoje obrázky jsou jako poutavý příběh.... Krásné....
Romane, děkuji za zastavení a milou odezvu :-))). Těší mě, že se Ti moje obrázky líbí. Maluji a kreslím je s láskou a proto se snažím o detailní propracování. Dříve jsem malovala akvarely, které jsem postupně zvýrazňovala pastelkami, ale v poslední době se mně moc nedařily, a tak jsem přešla už jen ke kresbě tužkou a pastelkami, které stále objevuji. Pastelky bývají většinou opomíjeny, považovány za školní techniku, ale ony mají něco do sebe.
... .
Jano (Vesuvanko :) ), opakovaně se ..chodím dívat na Tvé obrázky :) ((líbí se mi, mimo jiné, jak jsou propracované - na každém je vidět, kolik zaujetí (a času!) jsi mu věnovala :) ))
Ivi, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova :-))). Moc mě těší, že se Ti líbí a že Tě obzvláště zaujala "Hora Fudži vystupuje u mraků". Odpoledne jsem shlédla na youtube nádherný hodinový film "Třídenní výstup na horu Fudži". Pro zajímavost přidávám na něj odkaz:https://www.youtube.com/watch?v=ciTKsqwx2s4
Iv i, děkuji za zastavení a zájem, který mě potěšil, a díky i za Tip :-)))
Děkuji za pozvání!!!!.........ráda vstoupím
Maruško, Jarmilo a Peter, těší mě, že se vám obrázky líbí, děkuji za zastavení, milá slova a Tipy :-)))
Téma, ktorá ťa baví, vidno, že to miluješ. Hneď by som spoznal, že sú od teba.
Pokaždé a znovu máš můj obdiv. Je to prostě krása :-)
Janino, Romane a září 2005, děkuji za prohlédnutí výstavy a Tipy :-)))
Liduško, potěšil mě Tvůj zájem, děkuji za prohlédnut obrázků i za Tip :-))).
Luboši, děkuji za zastavení a milé přání, které mě potěšilo. Usmívající se smajlík.
Jani, možná si tvou galerii prohlédne i někdo z pražské galérky. Ale přeji ti spíše návštěvníky s čistějšími vestami.
Irenko, moc mě těší, že se Ti obrázky líbí, a děkuji za radu :-))).
Dievča z lesa, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu a Tip :-))).
Phylogyny, děkuji za zastavení a Tip :-))).
všetky nádhera ... pohľady na HORU ŘÍP a LOUNSKÉ KOPCE sa mi veľmi páčia***
Jani, vidím dvě možnosti, jak "napřímo" vložit klikací odkaz.
U vkládání nových děl jsou /za přeškrtnutým S/ tři tečky, tam je sponka - tou vkládám já, třeba názvy soutěžních povídek. Druhá možnost je dát ten odkaz přímo sem, do komentáře. Také pod "sponkou"...
Prohlédla jsem si aktuální výstavu, je snová a kouzelná.
Irenko, děkuji za zastavení, milou odezvu a Tip :-))). Bohužel odkaz nejde otevřít odkliknutím, na starém Písmáku se dal odkaz takto vložit.
Bohužel mně nejde vložit odkaz na galerii obrázků tak, aby se přímo otevřel odkliknutím. Na starém Písmáku to šlo. Prosím o radu a předem děkuji.