Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 49

26. 11. 2023
16
13
195
Autor
Kočkodan

 

 

 

Chování jeho kokršpaněla bylo již natolik problematické, že s ním páníček zašel k psícholožce.

 

Synkovi pyromana udělaly pod stromečkem největší radost opalovánky.

 

Nesmělá a před kluky se stydící dospívající dívkaběžela domů a lehla si do vany  s pýřivkou.

 

Jako dítě si nejraději hrál v obýváku na zeleném kovralu. Rodiče žertem říkali: „To je náš koberční Ráďa.“

 

V důsledku jejích nekontrolovaných větrů se z ní brzy stala dost neoblíbená bzdová účetní.

 

Odborový svaz v Poldovce uspořádal zájezd do Prahy na divadelní představení Národního divadla Kaličova dcera.

 

Předsedovi nedávno založeného JZD se příliš nelíbilo, že jeho potomek tráví hodiny s kulačkou.

 

Matka myš vypravovala mláďatům pohádky. Největší úspěch sklidila Sýpková Růženka.

 

Kdo tu paní jen trochu znal, tak se vůbec nedivil, že pracuje v megeroologickém ústavu.


13 názorů

Kočkodan
před rokem
Dát tip

Pěkně vám všem děkuji za reakčnost. Pokud se budete nadále chovat v podobném duchu, nezačnu vás řadit k megerám a megerům (aby mě náhodou někdo neseřval za nedostatečnou korektnost).


Jamardi
před rokem
Dát tip

Vede psícholožka, Kaličova dcera a megeroologický ústav. :)))

V Poldovce se jistě díky tomuto překlepu podařilo zájezd naplnit do posledního místa, což by jinak nešlo tak snadno. :)


Byl znám mimořádnou láskou a souzněním s ptáky. S kosy kosonoval, s korelami koreloval.


Hamar
před rokem
Dát tip

Bzdová účetní, sýpková Rúženka a megeorologický ústav pro tentokrát vítězí! :-)


Alegna
před rokem
Dát tip

Pýřivka mi zůstala až do teď, úsměv, všechny hlášky pobavily, díky


Janina6
před rokem
Dát tip

Skvělé jako vždy :)


8hanka
před rokem
Dát tip supizmus, Alegna

vieš, že aj smiechom sa dá zabiť? Asi budem musieť k psíchologovi, nech ma naučí rozumne reagovať...:)

poznám viacero z megeroloogickégo ústavu, len som doteraz netušila, že sa tak volá...


Nami 99
před rokem
Dát tip 8hanka, supizmus, Alegna

Supeeer - všechny - Sýpková Růženka vede -

 

Kulisák v divadle také často obsluhoval oponu. Oponoval.


supizmus
před rokem
Dát tip Gora, 8hanka, Alegna

Mě, když kamarád pyroman dával dárek k narozeninám, tak si dost VYHODIL z kopýtka a jeho dar byla naprostá BOMBA!


Andreina
před rokem
Dát tip supizmus, 8hanka, Alegna

Megeroologický ústav vychovává ty mgr, nebo ne? 

Sýpková Růženka a Kaličova dcera ovšem nemají chybu.


Gora
před rokem
Dát tip supizmus, 8hanka, Janina6, Alegna

Megera dnes tvé nové Pokroutky "rozsvítila", Luboši. Celé jsou chytře vymyšlené!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru