Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChvilka odvahy
Autor
supizmus
15 názorů
Hmmm... Taky jsem dřív chodil dobrovolně pravidelně co půl roku. A návštěva u zubajdy se mnou nic nedělá. Žádné průjmové stavy nebo tak. Akorát teď posledních pár let jsem žel zpustl... :( Nedbám o sebe a ojebávám hygienu. Čištění zubů max jednou denně. U svojí zubajdy nebyl asi tři roky. Nejhorší je že vůbec nevím co mám se sebou udělat...?
K mojej zubárke chodím odkedy začala po vyštudovaní pracovať...za tie roky sa vydala, má 2 synov a už po 5o-ke...je príjemná, verím jej, dokážeme sa porozprávať, zasniať... trhanie zubov doteraz zvládala skvelo, stoličky dali zabrať. Ale boli časy, keď mi kažďá návšteva zubárov naháňala hrózu... strach, bolesť žalúdka...takže chápem až moc .
Vzhledem k tomu, že moje cesty k zubaři již v dlažbě zanechaly stopu, návštěvy neprožívám.
Nicméně, písmenka pěkná.
:-)
Gora -
Jeden můj kamarád v křesle při vrtání zubu usnul.
supíku, včera jsem navečer taky seděla u zubaře, před lety jsem se naučila ovládat obavy - myslím na něco jiného, v podstatě v tom křesle nejsem.
nnˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇnn - to jsou vrchní, spodní neumím. Ty krajní jsou stoličky.
Mám oboje umělý. Tak když mě ňákej bolí, jenom ho označím fixem a po někom je pošlu paní zubařce.
Supíku, tak jsem za tebe rád, že nelíčíš svůj stav před přihlášením se na Písmák, kde jsi předtím zveřejnil nové dílko.
moje dvě osmičky v dásni, to byly akce
ta poslední na čelistním v narkoze :)
tramtadá
Jdu k ní taky, chodím tam taky každý půlrok, ale teď musím dřív kvůli vytrhnutí osmičky. Taky se trochu bojím, příjemné to určitě nebude, aby to zvládla! Mému příbuznému při trhání trochu nechtěně ublížila. Tak snad to 21.2. vyjde...
Dobrovolně za půl roku? To máš můj obdiv. Mě zve teď už rovnou za rok, od té doby, co pojišťovny...