Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senelze nebýt
Autor
Philogyny
Když motýl na broži listu zpívá nektar
sám čelem k nebi
nelze nebýt
Ten den
slunce přes mraky sbíralo loukou andílky
z mrtvých telat do živých
nebe
nemělo pláštěnku ani gumáky
strouhalo deštěm z vrby píšťalky
do hrdel ptáků smích
---
nakonec fotíš pruhované bručení čmeláků
bude hřát
ve studeném větru
protéká
okem potoka mršina divočáka
tam se smráká nejdřív přes jeho hrudní koš celý můj strach
13 názorů
Trochu jsem se prala se zpíváním nektaru... ale pak jsi mě vzala tam kam chodíš jen ty. Díky.
... .
Jo, venku v přírodě (etc.) si člověk častěji dnes připomene, že i naše těla jsou hmota... .
- Kultivujme tedy přednostně to (snad) věčné v nás...!!
pro Janina6
Pro mě vždycky byla záhada, jak oni najednou všichni trefí pod švestku do kýblu s těmi zkvašenými, aby si mohli dát do trumpety. Pak už nemůžou ani lítat a táhnou se po trávníku...Tenhle ještě vyletěl... :) Na motýlovník kašlou...
Motýli mě fascinují. Připadají mi tak...vzdálení našemu druhu. Nepotřebují nás. Někdy si říkám, jestli nás vůbec vnímají.
pro Gora
Člověk nikdy neví. Není ve vedlejší ohradě? :) Děkuju.
Pro Alegna
Byli jsme s malou na pastvinách a leželo tam mrtvé telátko. Vždycky cítím takový zvláštní smutek. V potoku ležel mrtvý divočák, voda a zvěř už udělalay svoje... A když dojeli na kravín, tak druhé, to se narodilo slepé. A zrovna se otelila kráva a vnučka hladila nadšeně toho prcka a myšlenky jdou...
Ráda tě čtu.
U nás osm malých selátek... a Ferda byl oddělen od stádečka už kdysi na podzim:-)).
Benetka to napsal i za mě, moc hezké, verše i fotka motýla ....
Děkuju Vám, oběma. Mě fascinuje ten výraz obličeje toho motýla. Doslova. Vždycky, když se na něj dívám, tak si říkám, že pořád nic nevíme...
Zmíněné bručení je asi nejfotogeničtější.
(pod tvým dílkem takřka nelze nebýt)
Zmíněné bručení je asi nejfotogeničtější.
(pod tvým dílkem je těžké nebýt)
Otto. Kárek?
Pěkné. Ně+žné.Milující.