Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seskořápky
Autor
Philogyny
Nosíš v sobě gravitaci černých děr
tam potajmu zpívám halí belí a Je ťaime ---
---
ne Bůh a ráj ale toužebný smutek nekonečna vysoustružil figurky Adama a Evy
pak vypálil cejch na žebra všem marným žebrákům a řekl nevím
---
příroda pudí prudí ponouká
ptáci drátují hnízda
my úzkostlivě drátujeme suchýma očima kukaččí vejce
pozře nás zaživa
než stačíme zazpívat
12 názorů
Mi dneska naskočilo double
Babičko otřep se
osle ty taky...
KRÁSNÉ!
A je pozoruhodné jak se skoro všichni zaměřili na kukučky. To mi připomíná ftípeček:
Kukačko kukačko - řekni mi: Jak dlouho budu ještě živ?
KU_
Proč tak krá_
Je ťaime...
Já krmítka zrušila, sousedovic kočka v jednom i spala. Krmím pod jedlí přede dveřmi, tam je zorné pole psů a ptáci mají svým způsobem klid. Jinak, myslím si, že jsme někdy horší, jak ty kukačky, poznámka do černého. :)
Kuky asi mají v přírodě své místo. Krom toho my asi nejsme o moc lepší.
Pozoruji je, když nosí na hnízda, krmí se v našem krmítku a velká straka dojídá po psovi. Jsou krásní a jsou tu zatím s námi.
Našla jsem včera pod švestkou dvě rozbitá vajíčka od kosů, ještě z nich tekl zbytek žloutku. Hnízdo tam nikde není, tak přemýšlím, co se zase vyvrbilo. Kukačky načítám pořád, taky mě něčím fascinujou. :)
Ráda čtu, Phil - přiměješ člověka k zamyšlení nad (v podstatě) obyčejnými maličkostmi (včera jsem zrovna sledovala na vysokánském dubu obnažená ptačí hnízda a dravce nad nimi) a obdivu nad tvým poetickým světem...
Můj tatínek byl soustružník, ale pokud vím, tak TOS čelákovice Adama a Evu ve výrobním programu neměl.
kukačky mě fascinujou, je v nich něco šílenýho :) jako život. Přemýšlím, proč to tak je - nedává to žádnej smysl (to kukaččí chování) a přesto to přijmeme a jdeme dál, jen s těžší hlavou :)