Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSeniorjů
Autor
Janina6
rozsedla brýle
nemůže číst noviny
svět nějak zkrásněl
dokud neřeknu
"s brusinkovým kompotem"
je zajíc v klidu
dort na sobotu
i druhý na neděli
zmizely v pátek
nevyzvednul jsi
co jsem neobjednala -
harmonický pár
25 názorů
Výborné!!!
kdo bude hlídat
děti na pískovišti -
prázdno za oknem
Torty len tak zmiznúť nemohli - hľadajte ďalej
Super!!! A nejvíc se mi líbí hned první, protože kromě vtipnosti má v sobě i velkou moudrost.
Své první brýle jsem jako malá holka zahodila do trávy, přesně se pamatuju, kde. Bystřila jsem oči i bez nich, ale stejně mne jednou dohonily. No a co, dnes je to m´dní doplněk. Kupuju si schválně ty šílené a manžel se tím baví. Jinak dneska
tlustá kráva v klobouku
produsala přes louku
tvářila se jako sluka
ale byla jenom hlupák
...skvělé :)
(ad 04 - nemají si prostě co vyčítat...:) )
Co se týče zvířat, mám příhodu s kunou, už jsem tady o tom psala. Vítr asi musel být proti nám, ona byla něčím zaujatá na opačné straně, protože se několikrát otočila a dívala se dozadu na druhou stranu a taky tím, co bylo u krajnice. A asi špatně viděla do dálky. Takže přišla až skoro k nám a až pak se vzpamatovala a utekla.
Líbí se mi, je to ze života.
první a poslední potvrzují správnost názvu ;-) ale pokud by to psala seniorka...
U nás se tradičně podává ke zvěřině... Zajíc na mě klidně hleděl, tak jsem na něho chvilku mluvila, a když jsem si začala dělat srandu, že zajíci jsou nejlepší s brusinkovým kompotem, najednou se vzpamatoval a dal se na útěk ;)
K brusinkovému kompotu: Někdy jsem hodně překvapená, co na druhého zapůsobí. :)
vtipný názov aj všetky texty
Jamardi, já jsem už seniorka, takže s brýlemi a zapomínáním mám zkušenosti ;) Zajíc byl spatřen na procházce, dortíky milujou všechny věkové skupiny, takže tam už ten název tak nesedí, to máš pravdu.
Paráda! :) :) :)
Hlavně první dvě a název.
Líbí se mi všechny. :)
Podle názvu jsem si ale myslela, že to má co dělat se seniory, ale podle mě nemá. Snad ten horší zrak v tom prvním, ale to také vždy neplatí.
Díky :)
Čtvrté původně začínalo "zapomněl jsi vyzvednout / co jsem zapomněla objednat*, to by asi vyznělo líp, ale zkoušela jsem zachovat počet slabik 5-7-5.
Kočkodan
před 7 měsíciTěžko si dovedu představit lepší případ, než když se líbí už hned název. A tím to u tebe samozřejmě nekončí...
Hrává si s míčem
Jarouškův táta vadne
sklenářství vzkvétá
Kouk na rolexky
jo, vyrazí na oběd
Armáda spásy
otevřel branku
cedule POZOR NA PSA!
analfabet řve
Koupil novinku
podívejme - pilníček
chléb sorta „Mírov“
vtipné, úsměvné, nejvíc se usmívám nad dorty :))