Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHistorické okénko
06. 03. 2000
4
0
2438
Autor
Marigold
"Vidím město veliké, jehož sláva se hvězd dotýká !"
věští v euforii kněžna Libuše,
zatímco předáka vyšehradských tesařů
odnášejí s nezdravě zelenou barvou v obličeji.
"Království za koně !"
zoufale křičí uprostřed křížem
krážem rozbrázděného pole
Přemysl Oráč,
kopající do nechápavých volů.
"Neruš mi mé kruhy !"
volá hrabě Coubertin,
napomínající svou dcerušku,
která právě dětskými pastelkami
vybarvuje tatínkův návrh znaku
Olympijských her.
"Panta rei !"
Prohlašuje rezignovaně fyzik
Brown a činí nad mikroskopem
zmatené gesto, které jeho asistent
hbitě pojmenovává jako
"brownův pohyb".
Astalavista
05. 03. 2001Miroslawek
10. 03. 2000
Marigold: vše odpuštěno:o))) jdu se podívat na ty nesrovnalosti v rytmu:o)
Bezi: :-))))))Teď jsi mně teda dostal...
Šílená: Ale Šili, dyť tohle JE PRO VÁS DVĚ !
Dany: Uvidíme...
Lampář: pokusím se ...
Všichni: Žijte blaze !!!
Mám stejný názor (co se té fikce týče), ale ne tolik humoru - když historie pláče krev. Můj pohled je ale zkreslený - promiňte - studuji historii. Rád o tom pohovořím důkladněji.
Vidíš, Mari, měl jsi zůstat!!! :-))) Šupeu! Kde se to v tobě bere!!! Jsi nadšen, že mám jeden tvůj originál i s podpisem. Jednou bude hóóódně drahý!!
B.Ezejmenij
06. 03. 2000
Druhej verš měl spíš znít: "Píše v pusinkové euforii Marigold".. ;-)))))))))
Přidávám se k Lampářovi...já ci taky ještě!!!:o))) Moc hezké...
Jinak jsi nechutný pragmatik...když tě chtějí dvě dívenky políbit na rozloučenou a ty se cukáš protože ti odjíždí tramvaj... :o))) Na druhou stranu Bibíšek není o nic lepší když tak poslouchám tu neskrývanou radost z budoucího výdělku... ach jo... království za romantika!!!
Jinak jsi nechutný pragmatik...když tě chtějí dvě dívenky políbit na rozloučenou a ty se cukáš protože ti odjíždí tramvaj... :o))) Na druhou stranu Bibíšek není o nic lepší když tak poslouchám tu neskrývanou radost z budoucího výdělku... ach jo... království za romantika!!!