Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Próza měsíce duben 2024: vyhlášení výsledků

01. 06. 2024
1
11
302

nominace za květen posílejte uživateli "Gora" nebo "Próza_měsíce"


11 názorů

J.Rose
před 6 měsíci
Dát tip Gora, Aru, Danny

Díky. Velká pocta pro mne! 


Gratulace všem !! !


lastgasp
před 6 měsíci
Dát tip Gora, K3, Biskup z Bath a Wells

Gratuluji autorům na bedně a blahopřeji všem nominovaným, protože je to povzbuzující a výjimečné.


K3
před 6 měsíci
Dát tip Aru, Alegna, Gora

Gratuluji těm co jsou na bedně. Ale i ostatním, protože už ta nominace má svou váhu u čtenářů a zvyšuje čtivost. A je celkem jedno, zda je autor nominován jiným čtenářem, nebo sám sebou.


Aru
před 6 měsíci
Dát tip Gora, K3, Biskup z Bath a Wells

můj pohřeb? K3 :D


K3
před 6 měsíci
Dát tip Aru, Alegna, Gora

To tě neomlouvá, omluvit tě může jenom pohřeb či svatba, a taky maminka.


Aru
před 6 měsíci
Dát tip Biskup z Bath a Wells

tož to gratuluji, pořád jsem chtěl také přispěti k urně hlasovací, leč jsem nenašel morální sílu pozvednouti ruku, ba ani prstík a tak jsem zůstal ukryvší ve stínech podnes :D


Gora
před 6 měsíci
Dát tip Aru, Alegna

 

Gratulace J.Rosemu, Biskupovi a kubovi.49 i dalším zúčastnivším se autorům a díky hlasujícím. Soutěžní prózy jsou přece jen více čteny, upozorní na zdejší dobré autory, kteří to mají těžší v konkurenci krátkých děl ostatních...

Tentokrát dala tabulka lastgaspovi a Dannymu obzvláště zabrat - jste borci, díky!!

sponty, soutěžní díla se dají nejsnadněji najít pod nicky svých autorů, anebo napsat do vyhledání /symbol lupy/ Próza_měsíce - HLASOVÁNÍ, kde jsou odkazy klikací. Vyhlášení výsledků je čistě informativní... typ zveřejněné tabulky je neumožňuje.

 


Janina6
před 6 měsíci
Dát tip Aru, Gora

Sponty, celý měsíc tu "viselo" (a na autorské stránce Prózy měsíce se stále dá najít) dílo Pröza měsíce duben 2024 - hlasování, kde jsou názvy všech soutěžních děl klikací. Kdo hledá, najde ;)


Janina6
před 6 měsíci
Dát tip Alegna, Gora

Krásná tabulka :)

Gratuluji vítězům.


sponty
před 6 měsíci
Dát tip

Škoda že díla nejdou otevřít 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru