Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O barevnosti (orig. z roku 1991 asi)(( Plus bonus:    ukázky z mých politických karikatur; nezletilý ovšem, drž se zpět; vstup pouze od 18 ti let...! )).

22. 06. 2024
4
33
241

 

 

 

 

 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Plus bonus:    ukázky z mých (zde především) politických karikatur (některé ale - vytrženy z kontextu - můžou se jevit i zmatečně..? - Ale co už, konečně... ):((nezletilý ovšem, drž se zpět; vstup pouze od 18 ti let...!))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

 

 

 

 

 


33 názorů

Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip Gora

 

- Tak jsem vyhodil i ten další... :), Zajíci...:).  - Lekám se totiž zhrubozrnění  prostředí a la Totem.cz...! :).


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák

 

Tak číwslo jedna is away...:)


8hanka
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

najviac tie z ostrova...

... na opustenom ostrove žiadna tlač, TV, poplašné správy, hrozby, ak niečo má prísť príde bez strachu vopred...


Aru
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

beru to s humorem Zeé.

co jsem ale viděl, tak máš pravdu v tom že zvlášť ta fotka s "Ferim" je výřez z dost brutálního obrazového vlákna. osobně bych takové energie dál nešířil, jak jsem psal, je dobré znát původ toho co je používáno, přejímáno, protože s tím souvisí i osobní zodpovědnost nešířit vyloženě zlé věci.

nakonec je to určitá forma testu...


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

(( ...)).


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

((- a na třetí stranu :);  -  i tato karikatura ovšem splňuje všeobecné podmínky pro publikaci v mainstreamových médiích... ! :) )) ((narozdíl třeba od výslovného porna na Totemu.cz, které tam redakce začala dlouhodobě  tolerovat , ..., což - myslím - vedlo k odchodu značné části respondentů, kteří tam ještě zbývali...))


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák, Gora

 

- Zajíci, ..., Goro, Toot (etc.) - nehodlám zde dlouhodobě nechat přinejmenším ten obrázek z karikatury ad Feriho (postelové) praktiky :); vnáší totiž na server tzv. relativně hrubozrnnou energii :), kterou ani já bych zde dlouhodoběji nechtěl potkávat... :) ((na druhou stranu, mám ohled na případné návštěvníky, ) kteří by potom nevěděli, o čem se tu vlastně diskutuje ... (- co nemáš rád sám, nečiň druhým...! :) ) ).


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

- Ten vyhledávač je zajímavá věc :), Aru :); měl bych jej asi častěji používat ... :) (mnou použité zde fotky jsem už ovšem dostal předvybrané od občasně se mnou spolupracujícím osoby :):); - i spolu s  námětem :) )


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

A ovšem také (toto je, myslíím,  zvláště něco  pro Tebe...!! :) ) - i ve zdánlivě bezvýchodných situacích dodávat okolí i sobě naději a optimismus :) (prostě důvěru v našeho Otce nebeského... :) ), ..., a ne naopak... :):) 

 (( ...)).


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

Tak hezky popořadě :):

Aru, je zajímavý :), že najednou víš, co je křesťanské :), a co ne... :):) (myslím, že primárně křesťanské je co nejpevněji stát na straně Dobra (cesty k němu ovšem mohou být velmi, velmi křivolaké... :) ) )


Aru
před 3 měsíci
Dát tip

toot, nikoho nebudu nabádat, aby šel na ty stránky, musel bych si znovu vyplachovat oči svěcenou vodou, jak jsem psal Zeému, stačí zadat hledání identické fotky na webu a začnou se dít věci :D

ovšem, přes chrom to patrně fungovat nebude, neboť chrom dělá taková vylepšení, že ač to i tam fungovalo, tam už se zdá to patrně nejde. doporučuji svobodné prohlížeče jako Opera, Firefox, nebo Duckduck.


toot
před 3 měsíci
Dát tip Gora, Zeanddrich E.

PPPS: A to je taky trochu i pro Arua ... Há! Já u těch obrázků nevidím zdroj, takže předpokládám, že jde o fotografiie samotného Zea. :)


toot
před 3 měsíci
Dát tip Gora

Ohledně toho, jestli fungují "pravidla bulváru" si nejsem jistá, já jsem si jen 'otevřela časopis', kterej si přede mnou prohlížel Aru a nechal ho ležet na konferenčím stolku hlavní stránky v nedávné aktivitě.

K Jelymanovi se hezky vyjádřila Gora. Mi to přišlo jako opis vtipu "Svět není jen černá a bílá - je také plný odstínů šedi." Vím, není to doslovně tak, je to o čekání na sebe, o posunu ... což je pěkná pointa.

Zajíček stříhá ouškama, koukám. :) Hopky, dupky.

PS: Jsou li tvé texty o Jelmanovi datovány tak, jak říkáš, asi jsi předběhl "I like to move it move it ..." o pěkných pár let.

PPS: To porno ... nepotřebuju.


Zajíc Březňák
před 3 měsíci
Dát tip

Obrázky mi nevadily (nebudu se hraně pohoršovat, když mi na nich nepřišlo nic za hranou, snad jen ten, kde se naráželo na Feriho, bych vynechal).

Úvodní text je zajímavý.


Gora
před 3 měsíci
Dát tip

Zaujal mne tvůj dávný text o Jelymanovi... hlavně začátek, ke konci je příliš zvratného zájmena se. Psal jsi tehdy bez spousty závorek a kurziv a celkem pěkně:-)

Přimlouvám se za vymazání oněch, za mě nepovedených "vtipů".


Aru
před 3 měsíci
Dát tip

Zeé, takovým stránkám se slušný člověk a křesťan jako ty vyhýbá ;))


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

- No to by mne schválně zajímalo, Aru, co jsi tedy našel... :)


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

- Ireno, co si budeme povídat; ve společnosti, otupělé - třeba - reportážemi (nejen) z válek v Gaze a na Ukrajině, větší pozornost karikatuře zajiostí jen nějaké větší explicitnost (ale věř mi; - i mně se stýská po socialistických, veskrze mělkých  karikaturách v Dikobraze (a ovšem - po jejich přesto širokopásmém dosahu...! ) ) 


Aru
před 3 měsíci
Dát tip Gora, toot

je léto Zeé, mnozí se chystají na dovolené, prázdniny a Písmák není ani navržen jako sociální web, kam by ses vracel jenom třeba za přáteli na pokec, ale musíš být minimálně magor do psaní, plus základna stálic byla otřesena poslední změnou webu a v podstatě, to že každý komentář nyní nelze směřovat k jednomu člověku, ale vždy mluvíš k mase, jako na nějaké tribuně a přesto si musíš odpírat myslet, že jsi na tribuně, tak to neustalé chození avíz u navštěvovaných textů také odradí nejednoho.

v podstatě na Facebook mi stačilo si přeložit moje šplechty do angličtiny, shrábnout pár lidí, (ono většina to stejně nebude číst tak jako tak a vyjádří se už opravdu jen zainteresovaní tvou internetovou aurou a imaginací) a měl jsem o čtenáře postaráno, ale na druhou stranu i popularita je chleba o dvou kůrkách, a ono když tě nikdo nečte, má to své výhody :))


toot
před 3 měsíci
Dát tip

Oni lidé obvykle reagují na podněty, které je nejvíce zasáhnou. :) Chápu správně, že jde o dosah? Tos zvolil špatnou platformu ... myslím. Mimochodem, mou referenci jsi chytil? :)


Gora
před 3 měsíci
Dát tip Aru

Z.E. Také netuším, odkud ony inkriminované fotky jsou, o porno se nezajímám:-), ale spíš mi jde o ponižující až násilné snímky - a divím se, proč jsi je do jinak dobré, vtipné sady zařadil. I kdyby byly "o politice či političce či bývalém politikovi", tak by se nechytily snad ani v bulváru? Tedy můj názor, bulvár nečtu.


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

(- a mimochodem - žádný komentář se - zatím tedy :) - opět    zjevně nevztahuje k hlavnímu zde příspěvku...! :¨):) 


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

Ne, teď vážně; docela mne udivila ta téměř mizivá (nebo, přinejmenším, klesající...) návštěvnost na (nejen) mých stránkách :), a tak - přiznám se - řekl jsem si, že zkusím, zda i zde na Písmáku.cz fungují ta pravidla ohledně návštěvnosti :), co fungují v *bulvárech (ať již internetových, tak papírových...)

.*(a hle -asi fungují...! :)  - za pár desítek minut několik desítek kliků... :)!!)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

(( ...)).

- Vím, že si tímto zase uberu .kliky pro příště :), ale slibuji, že u dalšího mého (převážně) politického výběru (který už tu, mimo jiné, mám předpřipraven...:) ) nebude žádná karikatura se ženou (leda snad pouze nějak nepřímo by mohla některá souviset...)


toot
před 3 měsíci
Dát tip

Mi o ženy nejde. ;) 


Aru
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Zeé, jen mě zajímalo, odkud jsi čerpal a když klikneš na jakýkoli obrázek kdekoli na internetu a dáš: hledat tento obrázek, většina vyhledávačů ty obrázky najde, kde byl použit. internet zkrátka ví všechno co se do něj naládovalo, proto je dobré před použitím takového obsahu se podívat, kam vede původní zdroj, nebo poslední existující, pokud původní zdroj neexistuje, abys ses neblamoval


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

To Gora a Toot: ...ženy - stále ještě snad - tvoří údajně více než 50 % lidstva (a v politice  se vyskytují taktéž :) ( i když, pravda, tam v menším měřítku...) ); - jak bych je tedy v politických karikaturách mohl pominout...? :)   ((to je nespíš ta ztráta kontextu :), o které jsem mluvil... :) )) 


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

Aru, ty se nějak vyznáš... :) (já bych to tedy nepoznal... :) )


toot
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

to je "úplně, ale úplně ... "


toot
před 3 měsíci
Dát tip Gora

au


Aru
před 3 měsíci
Dát tip

viď Goro! zrovna u Zeého bych nepředpokládal, že sem hodí fotky z nějakého asijského porna :D :D


Gora
před 3 měsíci
Dát tip Aru

Za díru do světa (a pár dalších) posílám úsměv a za těch několik "o ženách"  podivení, pročs je tam zařadil...


Aru
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

teda! ty ses rozjel Zeé, musel jsem si oči vypláchnout svěcenou vodou a po té si zajít ke zpovědi :D :D


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

Opět neupravená verze (pozná se to i podle toho, že jméno Jellymann - tedy v doslovném překladu Tvárný muž - je zde ještě v nesprávném, starém tvaru... :) ) 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru