Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSchovej tu žížalu
Autor
Zajíc Březňák
Viděl jsem ženu podobnou andělu,
kterému děti urazily hlavu.
Tvářila se jako silikonová panna
a sdělila mi polibkem můj úděl.
Nic na sobě neměla.
„Ráda v tom chodím...,“ říkala.
Kolem ní se postavily stráže
do pozoru.
Lomcoval jsem svými ústy,
volal všechny své lomikary,
dostával odpuštění
a chodil do lékárny pro podporu.
Z rádia to na mě křičelo
jako z každé vteřiny
nepromilovaného času.
Přišel nahatý král,
který se třásl
jako panic v hampejzu
a řval na mě:
„Schovej tu žížalu, doprdele!“
18 názorů
Zajíc Březňák
před 5 měsíciRhode a Radovane, moc děkuji za návštěvu...
Radovan Jiří Voříšek
před 5 měsíciBavily mě nápadité obrazy a vyvolávaly kde co a to dost intenzivně!
Zajíc Březňák
před 5 měsíciUmbratico, díky!
Goro, děkuju! :) Byť té básnické zručnosti bylo tentokrát spíš méně, viz i ostatní komentáře.
I čeští dekadenti v devatenáctém století pociťovali k sexualitě podobný odpor. Tip.
Dadadik, děkuju, to je asi ta největší slabina, že celkovou kompozici to vlastně nemá a je to jen takový sled jednotlivých obrazů...
Zajíc Březňák
před 5 měsíciK3, Ale, díky i vám oběma.
Janino6, taky tobě děkuju za návštěvu. Možná je "duševní striptýz" to jediné, co mi zbývá. Tvorby se ale vzdát nedovedu, viz i odpověď Benetkovi.
Benetko, jo, v poslední době se mi múza toulá a zamilovaný taky nejsem, není do koho a hlavně není nikoho, kdo by to opětoval. To je pak lepší zamilovaný nebýt. Ale jinak máš fakt pravdu, že se v tvůrčí činnosti už nějaký čas spíše trápím.
Zajíc Březňák
před 5 měsíciZeanddrichu, děkuju moc, možná jich ještě pár přidám, ale nemám v plánu se dlouhodobě věnovat jenom eroticky laděné tvorbě. :)
poslední řádek je perfekt, trochu tápu v celkové kompozici, akorát
ale zas prostě tvoje výpověď
a odvážná :)
Je to perfektní, ten poslední řádek, který je asi tím sporným místem, no nevím, asi bych se sám neodvážil. A při čtení bych ho i oželel, ale ne druhou stranu, je to přece zrcadlo mnohých z nás...
Vždyť to je perfektní. Nádherný básnický přehánění. Odvážný duševní striptýz. Já bych to neuměla, ale tleskám
Zajíci
Už jsem to psal u některého z tvých posledních dílek: Nesnaž se tlačit na pilu. Je to křečovité a tím pádem o ničem. Přijde mi že prostě momentálně postrádáš múzu. Možná by ses měl zamilovat nebo tak něco.
V obecné rovině mi přijdou volné verše spíš jako neverše. Ale pak začnu číst Phil a řikám si: Jo! Kurva jo!!! Tam to je! U tebe ne. Promiň.
Zeanddrich E.
před 5 měsíci
... :).
(no ale nejsem si jist, zda toto Písmák,cz dlouhodobě snese...! :) )