Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěž PM (ČERVEN 2024) - HLASOVÁNÍ

12. 07. 2024
0
13
480

Milí Písmáci,

Redakce prózy vyhlašuje HLASOVÁNÍ, trvající od 17,7.do 31.7. ukončení v18,00hod.  Nominována jsou prozaická díla:

 

Shromáždění

O kouzelné ulici ((opět echt originál ze začátku 90.let...))

Historie jedné sebevraždy

Mladá žena a koláč

Liberecké antikvariáty

Búrka

 

Zadejte prosím při poslání tří vašich hlasů (se stručným zdůvodněním volby) tzv. vážnou kritiku. Dobré počtení,

vaše Redakce prózy.

 

UPOZORNĚNÍ: výsledky tohoto kola budou z důvodu dovolených zveřejněny o nějaký den později, díky za pochopení!


13 názorů

Gora
před měsícem
Dát tip Janina6

Tabulka je vzorně přichystána - jen kdyby někdo uměl "vložit obrázek"... 


Janina6
před měsícem
Dát tip Gora

Však my většinou umíme počítat :D

ale na krásnou tabulku si počkáme rádi.


Gora
před měsícem
Dát tip Janina6

Jani, ne a ne... budeme čekat (na Dannyho)... díky za trpělivost!


Janina6
před měsícem
Dát tip Gora

No koukám, že vyhlášení výsledků se nějak nedaří vložit, držím palce, ať se to povede :)


lastgasp
před měsícem
Dát tip

Největší pozornost upoutala Historie jedné samovraždy (300 čtení, 32 komentářů), proto ji dávám na první místo. Ostatní jsou vyrovnané a při nízkém počtu hlasování (dovolené) je výběr dán spíše početně.

1 Historie jedné samovraždy

2. Shronáždění

3. Mladá žena a koláč


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

Hlasuji: 01. Búrka - má několik rovin; zajímavé reálie pro mne

02: Historie jedné sebevraždy; lidi by si to asi měli přečíst, aby si uvědomili absurdnost hrdinových úvah...

03.  Liberecké antikvariáty - docela známé reálie novým úhlem pohledu zde pro mne :)

 

(Jinak by se mi asi do výběru vešla  Mladá žena a koláč, kdyby jí nechyběla výraznější pointa,,, .)

 

)


Janina6
před měsícem
Dát tip

Tentokrát jsem, přiznám se, nechala stranou miniatury, i když některé jsou skvělé (pro mě nejvíc O kouzelné ulici). Ale skvělé jsou skoro všechny texty a body jen pro tři...

  1. Búrka - za strhující příběh, nejen dramatickým dějem, ale hlavně způsobem vyprávění, který působí až profesionálně dobře...
  2. Shromáždění - za nápad, svižné vyprávění s tajemstvím i překvapivou pointou
  3. Historie jedné sebevraždy - povídka k zamyšlení, možná by mohla mít větší spád, ale rozhodně zasluhuje pozornost.

Gora
před měsícem
Dát tip
  1. Liberecké antikvariáty
  2. Búrka
  3. Mladá žena a koláč

O první a druhé místo svedla fiktivní boj výše jmenovaná dílka - obě jsou skvěle napsána a rozdíl je v autentičnosti - první jako zápisky všímavého pražského chodce a druhé podle skutečné události. Proto jsem dala přednost Movsarovu... ovšem Búrka je napsána obdivuhodně! Autor má talent. kvaj si ve své povídce vede také skvěle, poněkud mě zklamal závěr... v dobře rozehrané situaci jsem čekala něco víc.

Čtivá mi připadají i ostatní díla, jen se tentokrát u mne do finále nedostala:-)... ale díky za všechna.


K3
před 2 měsíci
Dát tip
  1. Shromáždění = to je parádní povídka, skvost. Klidně by se mohla řadit mezi sci-fi, skvělou zvláštní náladou, tajemným místem konání. Přitom minimálním rozsahem.
  2. Búrka = česky by mohlo být klidně Bouře v Las Vegas. Strhující povídka-rekonstrukce skutečného případu.
  3. O kouzelné ulici = tajemstvím, náladou, min. rozsahem.

1. Liberecké antikvariáty = tradičně velmi trefné a dobře napsané, spojuje nespojitelné, určitě tomu sluší zlato

2. O kouzelné ulici = určitě k tomu přispívá i ta stará, okulahodící verze, ale i tak, je to velmi povedená črta

3. Historie jedné sebevraždy = dobrý název, zajímavá zpověď člověka bilancujícího na hraně všeho..., asi bych text značně zkrátil, místy mi přijde zbytečně zdlouhavý, což ubírá na dramatičnosti...

 

Jinak, krásné léto všem létům...!

 


Gora
před 2 měsíci
Dát tip Biskup z Bath a Wells

Přátelé, dnes začíná HLASOVÁNÍ Prózy měsíce. Přeji dobrou četbu.


Danny
před 2 měsíci
Dát tip Neu, Próza_měsíce, K3

Neu: nenominuje redakce, ale kdokoli z Písmáka: napíše se na nick "Gora" nebo "Próza_měsíce" do zprávy, co chceš nominovat. Klidně nominuj sám sebe, já to taky dělám :)


Neu
před 2 měsíci
Dát tip

Zdravím vís, jak tyto soutěže fungují prosím ? Redakce vybere a nominuje podle vlastního uvážení nebo podle počtu tipů nebo ?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru