Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sez léta
Autor
Můra73
Sčítání v lodi -
k sedmému ledňáčkovi
další štípanec
Thriller v letňáku –
do obrazu se zhoupl
výhon břečťanu
Podešve z gumy –
přesto jsou sešlapané
kamenné schody
Vyběhnout schůdky
a nasát vůni sena!
-Vstup je zakázán-
Nikdy se nezhojí -
"TRULY LOVE NEVER DIES"
na kůře stromu
(nechala jsem, jak bylo v kůře)
Vypletý bodlák –
na fialovém květu
přistává motýl
Humpolecké momentky:
Zápasí s vánkem
o zápisky svých haiku -
český samuraj
Ruka na meči,
ve druhé šálek čaje –
pauza ve stínu
15 názorů
Jak tu už zaznělo, moc pěkné letní příjemnosti, dobře uložené, až se zima zeptá :-)
ráno u kafe
čte místo novin haiku -
kdo kde co zažil?
Mám tyhle výběry rád - člověk si udělá představu, jak probíhá sezóna jinde a nemusí číst dlouhou reportáž :-)
Obzvláště se mi líbily samurajské momentky z Humpolce - hezky doplňují fotky ze setkání.
díky všem za komentáře. Kočkodane... boží!
K3, já se v tomhle nemodrém světě stěží oreintuji a o všelijaká technická překvapení tu rozhodně není nouze. :)
Tak jsem tě vyřadil z oblíbených a už to jde. To je zajímavé. Takže tě nebudu mít mezi oblíbenými a přesto budeš má oblíbená.
Věru bych, Můrko, těžko něco vypichoval. Proboha, tím samozřejmě nemyslím, že by nebylo co, právě naopak. ;-)
Rád k babče chodí
dnes jí vnuk Jenda poví
„Skvělej lívanec“
Milostná scéna
v letním kině mocný řev
„Urvěte břečťan!“
Už na podešvi
není toliko guma
debil páníček
Nožík sjel z kůry
za lásku platí krví
nelituji ho
Asi tak po piatom prečítaní, ale nie preto, že som nerozumel, som si povedal, že už stačí.
Ty jsou překrásné. Trochu jsem váhala nad tím prvním, ledňáček v lodi? a někoho štípnul? Pak mi to došlo ;) Líbí se mi, nejvíc asi břečťan na plátně a sešlapané schody a ten motýl na vytrženém bodláku... asi bych je musela vyjmenovat všechny... Umíš se dïvat!
Nojo, taky bych si asi měl zapisovat básničky do bloku, má to takový romantický nádech, když do stránek fouká vítr. Pak mě taky hodně pobavil břeťan. A to "truly love never dies" mi asociovalo jednu písničku: "The Kinks- There is no life without love"
Podařená, vtipná senrju, čeští samurajové to nemají snadné:-)
Odhodím podešve z gumy
bosou nohou pohladím schody