Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drobnosti 2

27. 07. 2024
11
6
106

Iva.

Sedím v tráve s pohárikom v ruke.

„Na čo čakáš?“

„Ále, na hovno.“

Odber vzoriek na pravidelnú kontrolu trusu kvôli vnútorným parazitom. Nie sú prenosné na človeka, ale kozu dokážu za pár týždňov vycucať z krvi. Trus musí byť čerstvý, zvozná linka chodí 11:50. Od 10:30 behám so vzorkovnicami a začínam prosiť, kto dá vzorku.

***

Mladí sa po celý rok tešia na trojtýždňovú dovolenku v Chorvátsku. Chodia pravidelne na to isté miesto. Milí domáci, čistučký apartmán s kuchynkou, more na dohodenie kameňom. Minuloročná sa nevydarila. Hanka vysoké horúčky krátko po príchode, Nina hnisavá angína, len čo vyzdravela Hanka. Hodiny strávené na pohotovosti. Tento rok sa scenár opakuje. Hanku bolí uško. Na to pomôžu kvapky. Jeden deň bez bolesti a na druhý vysoké horúčky. Kúpať sa chodí iba Nina s tatom. Po troch dňoch horúčky ustúpia, je vyhlásená za zdravú. Jeden deň. Na ďalší ju bolí hlavička, nechutí jej jesť.

„Mami, ja by som už chcela ísť domov.“

„Hanka a čo by si robila doma?“ pýta sa jej prekvapená mama Monka.

„Išla by som Gabe a čítali by sme si Chrobáka Truhlíka.“


6 názorů

gabi tá istá
před 2 měsíci
Dát tip

Evženie, ešte jeden pokus...pošleš mi, prosím, adresu? Knižky s venovaním stále čakajú


Byla jsem s vnoučaty jen na chalupě a bohatě jsme si vystačili. Lítali s těmi sousedovic a bylo veselo.


lastgasp
před 2 měsíci
Dát tip gabi tá istá

Dobré je to. Trpělivost přinášet růže je zde metamorfována na hovno. Sekorovi a Zelinové se slaná voda nemůže rovnat. 


Kočkodan
před 2 měsíci
Dát tip gabi tá istá

Já, hovnivál Luboš, jen podotknu, jak je život komplexní a podivuhodný – i čekání na hovno může mít velký význam...


gabi tá istá
před 2 měsíci
Dát tip Gora, Zeanddrich E., 8hanka

Dostalo ma, že keď jej je zle, pri mne by jej bolo dobre


Gora
před 2 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Chrobáku Truhlíkovi nemůže nic konkurovat:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru