Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Olympiáda

12. 08. 2024
7
9
122
Autor
supizmus

Skončily hry olympijské

skončila nám Paříž 

poslední večeři na úvod

se sportovci vaříš

 

Petra co spíš bude Petr

dívky v ringu bije

mužské chromozomy v těle

nikterak nekryje

 

Francie je tolerantní

tím si buďme jisti

nechá totiž závodit

i různé teroristy

 

Naše Česká reprezentace

nenasytná není

až na 5 výjimek nechá

medaile jiným zemím


9 názorů

Benetka
před 2 měsíci
Dát tip Janina6, Jednapoetka, supizmus, Gora, K3, Zeanddrich E.

A tak snad si to tam ti naši reprezentanti aspoň pořádně užili!

Paříž 

Pařím

Paříme!


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip Benetka, supizmus, Gora, Zeanddrich E.

"Chtít po někom medaili" bych si nedovolila, já mu ji jen přeju, když ji chce sám. Ondra je v lezení na obtížnost  pořád špičkový, aspoň bronz to být mohl... Jemu bych to přála, ne těm funkcionářům.


K3
před 2 měsíci
Dát tip supizmus, Janina6, Benetka, Jednapoetka, Gora

Mělo by to být jako v politice, odejít by měli v prvé řadě břichatí vrcholoví činovníci.

Chtít třeba po Ondrovi aby donekonečna opakoval zlatý výkony je až hanebné. Ať si to jde každý zkusit. Nastoupit musí mladí. Jenže oni by teď chtěli všichni ideální podmínky bez zásluhy. Tak jsme si je rozmazlili. Tu vůli a chuť trénovat musí mít člověk v sobě. Je to neskutečná dřina.


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

... .

(Alice, slyšel jsem názor, že vzhledem k počtu našich sportovců, kteří skončili do desátého místa, dopadla ČR nejlépe v historii... :); ohledně šíře tzv. medailové základny... :)   ).


8hanka
před 2 měsíci
Dát tip supizmus, Benetka

no a my úprimne závidíme...čo by sme za to dali, mať toľko medailistov...skvelých ich máte...


Kočkodan
před 2 měsíci
Dát tip Rhodesie, supizmus, Gora, Benetka

Naši jedou z Paříže

po skončeném lovu,

slabá kořist kovů,

ne vždy se holt daří, že?


Gora
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

Dnes se ti to, supíku, moc nerýmuje:-)

Díky však za "bilanci" (jinak vydařené) olympiády - zahájení i zakončení na úrovni, a snažili se všichni... je důležitější zúčastnit se...


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip supizmus, Benetka

Zamrzí, že to nevyšlo třeba Vadlejchovi, Ondrovi... Ale v přehledu 90 zemí podle počtu (a hodnoty) medailí jsme na 28. místě, což není tak zlé. Za námi je třeba Dánsko, Chorvatsko, Rakousko, Švýcarsko, Jamajka... což nejsou ve sportu žádní outsideři. Mohlo by být hůř ;)


Umbratica
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

Taky jsem strašně zklamaná z toho, jak naši sportovci v Paříži dopadli a musím uznat, že mnozí měli medaili na dosah ruky, ale chyběla jim ta trocha štěstí, která je k úspěchu potřeba. Olympiáda 24 byla mimo jiné taky olympiádou českých čtvrtých míst. 

Tak tedy nejhorší výsledek v historii... Mrzí mě, že místo toho, aby šli do sebe, někteří sportovní funkcionáři považují i takový výsledek za "velmi dobrý", protože to mohlo prý dopadnout ještě hůř.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru