Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moravský samuraj

20. 08. 2024
11
14
172
Autor
Benetka

V souladu s kodexem bušidó

Do strany a vzhůru mi uši dó


14 názorů

dadadik
před 4 týdny
Dát tip

Zean - myslela jsem, že píšeš o mizení kritik, nikoliv děl, tak pardon

že by mizela díla, mě vskutku nenapadlo


Zeanddrich E.
před 4 týdny
Dát tip

... :).

 

Dadadík zde podává nepřesné informace; já jsem také nenapsal, že sem sem snad občas - jednou za čas-  nepodívám, ale jen že sem - asi - přestanu dávat nové příspěvky... (a tím pádem etc.) .

 

(( ...)).

Slávku :) - o důvodech viz také diskuze třeba zde:       https://www.pismak.cz/dilo/552303/.


8hanka
před 4 týdny
Dát tip

Bene, na obláčikoch ich  je už viac...a tiež tých, čo dali prednosť reálnemu životu bez prerušovania písaním a čakaním na odozvu...chýbajú všetci...mnohé diela prešli bez povšimnutia, ale aj tie s veľkou odozvou časom padli do zabudnutia... škoda...


Benetka
před 4 týdny
Dát tip dadadik, 8hanka, Gora

No tak to vidíš. Taková BlackSabbath se ani neloučila a prostě tu není. Chybí mi tu ale co nadělám? Je to svobodná volba - kdo tu nechce být tak tu prostě není. Na rozdíl od těch co na výběr neměli a už se na nás koukají z obláčku ( Agáta5 - tež mi chybí no...)


dadadik
před 4 týdny
Dát tip

Zean se už nechce projevovati v kritikách, protože se tu všecky neuchovávají na věky věků, jak jsem od něj kdesi četla :)

ale nevěřím mu, neb je ukecanej a nevydrží :))


Janina6
před 4 týdny
Dát tip Gora, Benetka

Romane, co to tu čtu o loučení? Už je to tady tak nesnesitelné? Ach jo.


Zeanddrich E.
před 4 týdny
Dát tip

 

(Slávku, i s Tebou se zde loučím...:) )


Anfádis
před 4 týdny
Dát tip Benetka

:D

Jauvajs... bránice


Gora
před 4 týdny
Dát tip Benetka

Čekala jsem něco delšího... a tys přešel na miniatury:-)... na kodex se kouknu...


Zeanddrich E.
před 4 týdny
Dát tip Benetka

 

... :):)

 


dadadik
před 4 týdny
Dát tip Benetka

:)


Kočkodan
před 4 týdny
Dát tip dadadik, Benetka, Gora, hototo

Bene, tvému dílku jsem prostřednictvím Zuzky rád dopřál sluchu.

 

Plním kodex bušidó,

až mi z toho už šibó.


Janina6
před 4 týdny
Dát tip Benetka, Gora

:D

Docela dobře jsem si početla o tom kodexu bušidó, abych se poučila. Byl to vážně přísný režim. Zajímavé je například, že jako samuraj bys nesměl tančit a dokonce ani psát básně!


8hanka
před 4 týdny
Dát tip Benetka

Moje nie su v súlade.  Ale sú veĺkeeee. No mávať s nimi nedokážem


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru