Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoje boty jinému nepadnou
Autor
Zajíc Březňák
Na svých cestách
potkal jsem mnoho
učitelů moudrosti,
ale jen málo moudrých.
Někteří šli
v rozedraných botách,
mnozí putovali
zcela naboso.
Jiní své pohorky
propili
hned v první
hospodě.
Někteří rádi radí,
rady rozdávají,
ač si sami
neporadí.
Každý ví,
jak mám žít,
ale nazout si
moje boty
a kráčet v nich
sám a zraněný
nikdo nedovede.
17 názorů
Zajíc Březňák
před 3 měsíciKadeřavá, děkuji, taky všem přeji padnoucí boty, protože až příliš často jsem si za drahý peníz koupil boty, které tlačili až do krve...
Přeji všem aby měli své boty v mém případě bosoboty na míru
emme, všechny citáty z odkazu mají něco do sebe, po ránu dobré čtení, prima! A padnou na Zajícovu báseň dost přesně.
Zajíc Březňák
před 3 měsíciDíky všem.
Nevím jestli to je pravda ale údajně to pochází od severoamerických indiánů:
NESUĎ NIKOHO DOKUD SES NEPROŠEL V JEHO BOTÁCH.
ja som si iba raz obula topánky po niekom inom - trochu mi šlo o život. Dobrovoľne by som to nespravila.
Čekala jsem, nevím proč, že to bude naivní, ale je to krásně napsané a překvapivě silné.
Každý jsme, jaký jsme, a ideální je boty si vyšlápnout sám... což ty jsi dokázal a dokazuješ.
Mně vždycky nejvíc poučovali šviháci v lakýrkách a pánové, kteří nosili psí dečky, se pokoušeli mě zastrašit. Nyní mne zpravidla obklopují muži, kteří nosí gumáky a rádionku. Moudrost je moudrost, ale selský rozum taky není k zahození. Tip.