Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podněty v životě ((Jihomoravský comics)) (Sedm opon ad, ..., jedinci z bavorské strany, ...., předurčenost, ...., klotové rukávy přirostlé k osobnosti dost, ...., vtíravé zvuky ze silnice, ..., a ještě snad i o něco více... )

11. 09. 2024
5
8
86

 

 

 

 

 

 

 

Podněty v životě ((Jihomoravský comics)) (Sedm opon ad, ..., jedinci z bavorské strany, ...., předurčenost, ...., klotové rukávy přirostlé k osobnosti dost, ...., vtíravé zvuky ze silnice, ..., a ještě snad i o něco více... )

(Vytvořil jsem plánovaně nějaký prostor, a tak je naděje, že mi nezmizí zase něco, co nechci, aby zmizelo... :) )

 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 


8 názorů

Gora
před 2 měsíci
Dát tip

Křemílek + Vochomůrka:-)))


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

Ireno, nevím, co je to K+V...?

Co se týče analfabetů v jídelně; myšleno je to tak, že ti díky svému analfabetismu na použitou jízdenku vydali to, o co si náš hrdina řekl... :):).


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

Děkuji všem (zejména) za zanechané komentáře... :)

 


Umbratica
před 2 měsíci
Dát tip

Dost možná, že Titanic bude zase jednou celá Morava.  Tip.


Alegna
před 2 měsíci
Dát tip

Všichny mají něco do sebe, pro mě nej poslední, a taky mě okouzlili  trpaslíci s rýmou a sněhovými vločkami,  něco z té kresby vyzařuje 


8hanka
před 2 měsíci
Dát tip

priznám sa, že Titanic so mnou trochu (dosť) zatriasol...silné podnety už fakt nemusím...tak trochu smiech cez slzy...asi som vekom stále viac  precitlivelá...

Inak sa pridávam ku Gore...


Gora
před 2 měsíci
Dát tip 8hanka

Romane, super, klotové rukávy, K+V zvlášť, i roboti, psíci - jen se mi nezdá pojem - analfabeti v jídelně:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru