Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlunce
27. 06. 2002
3
0
2560
Autor
Gekon
Ty jedna odporná koule žhavé plazmy
která se živíš přeměnou vodíku v helium.
Proč jen musíš osvětlovat místa,
která by raději měla zůstat skryta?
Proč mne musíš pronásledovat na každém mém kroku
a spalovat moji kůži každým svým dotykem?
Proč oslepuješ mé citlivé oči,
věky přivyklé na podzemní temnotu?
Proč vháníš všem do tváře radost,
když já cítím smutek?
Proč prostě nezhasneš a nedáš mi pokoj?
Alespoň na chvíli.
Gekon: já ti to řeknu hned- je tu proto, aby nás nutila ke stahování rolet, když zaslouženě civíme do monitorů!!
sákryš, to je správný:-)....temnota, to je podle mýho gusta:-)
anooo, náčelníku(zvolala bych to sborem...znělo by to lepšejc)Dem do něj:-)....a ty se Gekone třes:-))))))
turandot:nesmíš tak bojovně, co když se nás lekne a něco se mu stane, musíš být tvrdá, ale s milým úsměvem na rtech:-)
...znova: Jo, (podotkla-oh, abych nezapoměla-s milým úsměvem na rtech)...podíváme se na tvorbu tohoto autora...
(hehé, tak co rejžo, klaplo to?)
Hodně zvláštní, depka mi tam nějak vychází... za dojem tipuji a forma otázek, Proč ne?
Tak to je krásný, úplně mě to dostalo. Snad jen: Slunce je nádherná věc a na konci to vždycky poznáš, ale moc dobře Ti rozumím, nesnáším, když svítí a já nechci vidět světlo..
mno.. jako v kdysi sem se nebal.. a ted uz ani moc nemam duvod, ale mam na zapesti vyrezanej pentagram, kterej pravidelne obnovuju.. staci to? ;)
jo, mám :( // vanilkovej puding mám zrovna v ledničce a nijak mi nevadí, dokonce ho s chutí sním, jelikož nic jinýho v ledničce nejni :(
máš depku - nebo je to jen prázdná póza?
Já zas nemám ráda vanilkovej puding...
:)