Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seo čase
Výběr: Lyryk, Naso, Pepo
28. 06. 2002
16
0
4443
Autor
unseen
Rozpětí touhy -
- jen tlukot supích křídel.
Den za dnem stárnu.
Albiero: Hailku musí být zařazené v čase? Budu si o haiku muset něco přečíst, abych tady nepoldil nesmysly....
unseen: Tradičně má 1. nebo druhý verš obsahovat náznakem odkaz na roční dobu, později dokonce zpřísněno na konkrétní měsíc.
Přečti si teoretické příspěvky v haiku-klubu.
Díky.
Petula, Radost: Sám si nejsem, jist, jedná-li se o haiku, i když přinejmenším forma by měla odpovídat...ale zjistil jsem, že snaha dostat maximum kamžitého pocitu do minimálního prostoru mne baví...
už jsem si vzpoměn - Santóka se jmenuje, zenový mnich, kterého mi ta tvoje haiku evokuje. A právě proto si myslím, že to haiku je a s dovolením ji zařadím do klubu. R.
ano
přimomíná mi ty modernější školy haiku - osobnější, snad emotivnější
každopádně tip
Tedy vím něco o filozofii a psychoterapii - o Haiku prakticky nic - takže nemám co kritizovat:-)*
No... Dalo by se o tom dlouho vyprávět a tady je to tak úsporně...
Nevím, jedná-li se o haiku – já to tak přesně nepoznám –, ale jako vystižení stavu duše je to dost silný a kompaktní!!!
░▒▓~_~▓▒░
«*»
no, tak přesně takhle nádherný věcičky neumím, takže Tě obdivuji, protože to skrývá vnitřní krásu která je vidět i navenek (fuj, ty reklamy :o))
Každopádně TIP