Ale jo, trošku se v tom vidim : ) !*
bože muj...
za prvé - těžko může nebejt "ukrytej za nickem", ukrejt se teda může třeba za křoví, ale sem vstoupí JEDINĚ pod nickem...
a "málokdo" je jedno slovo a ne dvě (i když by mohly bejt i tři: má lok do) :)
logiku strofy s tim nejediným nickem vůbec nechápu
ještě jsem tu neviděl, že by někdo tvrdil, že jen jemu jde psaní - a to ani u těch nejnafoukanějších
"rozumu po dně" - to je taky čeština jako hrom
"Jen k vybraným se chová mile" - to mi nejde dohromady s "všechno kolem pomlouvá"
"u mně dokonale propad" je hrubka jako hrom (u tobě propad??)
mam dojem, že nejvíc tady propadáš ty a tvý varování je přinejmenším udivující
Milej Wopi, je to jasný, prozradil jsi se! Je to totiž o jednom tvém příteličkovi, také hledači forem a technických okázalostí! Jmenuje se P....... a je mu je tento verš věniván!
Tak milej Wopi, mám pocit, že jsem nestám o vážnou kritiku, ale když už jsi ji napsal(za což Ti dík), dovolím si regovat.
Za prvé:Není nick jako nick.
Za druhé: Pokud něco nechápeš, je mi tě líto.
Za třetí: Nejsem básník, nikdy jsem to netvrdil a tvrdit nebudu.
Za čtvrté: Nejsem zozenej Čech, takže to nejspíš ty hrubky omlouvá.
Za páté: U Tebe propad, ale pokud sis všiml, nějakej tip to má a to je pro mně mnohem důležitější.
A konečně za šesté: Mám pocit, že nepíšeš objektivní, ale suběktivní kritiku pro jednoho nejmenovanéno autora. Pokud se pletu, je to jen dobře, ale pokud ne, z jeho strany je to zbabělost a z Tvé útok ze zálohy.
P.S.: A pokud si myslíš, že se nějak urazím nebo tak něco, jukni na mé první dílko. Nejsem jako ona!!
Muwijhe
tak:
- pokud jsi nestál, měl jsi zaškrtnout, že o ni nestojíš a to políčko na vážnou kritiku by tam nebylo
takhle je to ponecháno na uvážení kritizujícího
- jestli nejsi čech, tak promiň, češtinské výhrady beru zcela zpět
- nepíšu nikdy kritiku pro někoho ani proti někomu, vždycky jen podle toho, co si myslim
o.k.?
Willi: nemam tu žádný přítelíčky... jen pár přátel, spoustu nezaujatých a pár nepřátel
:)
Milej Wopi jsi stejnej jako on, jenom nepíšeš pod dílka blééééééééééééé. Krejete si tu záda a basta! Považujete se za kritiky atd. Je vás tu povíc a pověčinou patříte mezi redaktory!
Jasně, je to O.K., ale na to první dílko jukni. Je zcela podle skutečnosti. Třeba Ti to něco připoměne.
Willi - nesmysl.
M. - juknul jsem. Co mi to mělo připomenout?
Možná jsi od ní něco četl, i pár tvrdých kritik napsal, možná jsi jedním z těch, co ji má na svědomí! Možná!
Možná jsi od ní něco četl, i pár tvrdých kritik napsal, možná jsi jedním z těch, co ji má na svědomí! Možná!
A přestaňte se mi tu hádat!!!!!
No tak mládeži, život je moc krátkej na to, aby jste se pořád hádali a neříkejte mi, že jenom diskutujete.
Hele, víš že boxeři v ringu taky jenom diskutujou? :o)
Ikvousi: Jde o válku, o velikou válku.
Wopi:Možná jsem to trochu přehnala, ale opravdu nesnáším takové to hledání forem a počtu rýmů, ju? Buďko se mi verše líbí, nebo ne, ju?
inu, chápu... ale jsou zas jiní, kteří se chtějí umělecky vyvíjet, a ti si zase opakovaně stěžují, že jim nestačí nějaké "líbí" a "nelíbí"...
člověk se nezavděčí všem...
takže - kdo nestojí o kritiku, ať si to, prosím, tak zaškrtává, o.k.?
Já souhlasím, ale jsou tu i tací, co je nějaké zaškrtávání nezajímá.
no tak se pak nesměj divit :)
Mislím tím kritiky, co tvrdě kritizujou i tam, kde o to není žádáno.
Jsou tu tři možná nastavení:
"nestojím o hlubší kritiku" - tam je opravdu nefér kritizovat
"ani jedno" - (to je zde) - je to ponecháno na uvážení kritika
"stojím o hlubší kritiku" - tam se o ni přímo žádá
tolik na vysvětlenou
Jo, tomu rozumím, ale Ti kdo to čtou asi ne.:o)
no jo, za to už nemůžu :)
nó, já jen tuším.. :)) za trefnost....*
(básnicky to trošku tu a tam kulhá a ten poslední verš? no...ok)
skromná: fakt? :)))
Armand..jasne..zelena a kriva :c))
skromna: a chutnáš taky zevnitř? :)))
myslis pod slupickou Army ?? no jasne prece :c)) (prej)
jééééé :)) ty musíš být ale krásná a šťavnatá zevnitř :)))).... hmm škoda, že si křivá na venek :)))
hihi zase jeden z tech co soudi podle zevnejsku..hmm :c)))
a jsem z toho zapomnela na avi :c))
no to my zelene a krive delavame :c))
ukaž mi ty co soudí podle vnitřku :))) ty snad ano? :)
ten, tenhle, tamten...je a na tohohle bych zapomnela...a na sebe taky....
ale ted vazne...
vim ze je to fraze frazovita, ale..zrovna tak, jako si myslim, ze vysoka skola z cloveka neudela chytraka...tak zrovna tak vim, ze pod sebekrasnesi zelenou slupickou, nemusi byt taky krasno a stavnato...
boze co to ze me pada... :c))
hihi mno moudra to nejsou asi ...
no to nejsou.. jen pravda :))))), ale ta slupička je oděvem duše (částí duše rozpoznatelnou pěti smysly)... a když není hezká... i o duši to něco napoví. Silná káva? Možná, ale taky to není moudro.. jen... pravda :)
:-))) to je funny :-)
Štěstí že to nejsem já, protože veselá díla nepíšu a většinu děl chválím :D
*
:c))
uuufff pises o muzskym..to poznam :c)) a ja jsem holka jako lusk :c))
Ty, to asik taky nebude o mně. :o)))
Kdo a kdo a kdo to je kdo tu kolem brousí, kdo si nedá pokoje všude strká fousy! A já vím a já vím a já vím :o))) A nejsem to já, bohudík!