Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePomoc, začínáme.
16. 07. 2002
4
0
838
Autor
Majkrosoft_Korporejšn
Pane Bože, nedejž tak,... ale nějakýho bohatýho, kapitalisticky vzdělanýho souruha by to chtělo...
nechce se mi investovat mé ledabyle nabité vzdělání do takových oduševnělých xiftů... :c)
Zprvu jsem si myslel že jde o nějaké hipíky z rockové kapely na konci 60. let...chááááá-)
Miroslawek
17. 07. 2002
Vrućina iscrpljuje organizam, ali uz pravilnu ishranu, kažu lekari, letnja žega se lakše podnosi. Savet stručnjaka za ove vrele dane u najkraćem glasi: uzimajte što više tečnosti, svežeg voća i povrća, a do zahlađenja zaboravite masna i začinjena jela.
Композиция Кремовый сад
Представляете в какой восторг приведет эта очаровательная композиция Ваших любимых! Ведь она - гора из кремовых роз с вкраплениями цветной карамели!
Доставка по Москве.
Композиция Кремовый сад
Представляете в какой восторг приведет эта очаровательная композиция Ваших любимых! Ведь она - гора из кремовых роз с вкраплениями цветной карамели!
Доставка по Москве.
Tak to je malej naser! :oDDDDDD
At zije Bill Gates :oDDD
Super, ze .. :))))))
Microsoft za mlada .. :)))))))
*tiLT
Наметаным глазом он проверял текущий кран и на вопрос хозяйки о том, стоит ли заменить его на новый, отвечал словами восхищения в адрес производителей, перечислял благородные характеристики металла и совершенство деталей Баухауза или деко искусства. Потом он с точностью хирурга принимался за разборку крана и выносил свой обычный приговор: "Все поправимо, кроме смерти".