Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKOBYLKA
19. 07. 2002
16
0
2913
Autor
Petula
KOBYLKA
S kšírama na hlavě kobylko neptej se proč bolest velí Posloucháš váhavě Kdo rány nesnese poslušnost zvolí Já nechci tě bít… | Dokola stále jen kam alonž dovolí v ohradě stejné Zas nejsi spokojen Tělo už nebolí k ranám lhostejné Zas budeš mne bít. |
Dobrá myšlenka. Efekt je asi oslaben potřebou rýmovat a volbou rýmu (viz Mikey).S tipem.
Kdo rány nesnese, než poslušnost může zvolit útěk...někdy je to těžký a je tu taky nebezpečí, že se z utíkání stane zvyk...
Omlouvám se za ty výlevy duše, jednoznačně líbí, jednoznačně tip
mario_di_fiore
19. 07. 2002Zázrak_přírody
19. 07. 2002
Unseen - lidská kobylka nemusí být důvod pro smutek a slzy... samozřejmě, pokud jí Pán ubližuje v nekonsensuálním slova smyslu, tak ano, ale znám několik dobrovolných lidských kobylek...
Ďakujem :o)
Tušila som, ale rie "konské" názvy sú veľmi odlišné...a vlastne ich celkom ani v slovenčien nepoznám.
Carodej: Ano, ovšem v případě této básně nemohu nenabýt pocitu, že jmenovaná kobylka není právě nejšťastnější. Pročež si dovolím pochybovat i o dobrovolnosti setrvávání v jejím údělu.
(Hmm...a o víkendu si zajdu do kurzu pro normální češtinu ;o) )
Mikey!
Sorráček, asi jsi mne pro formátování zařadil do jiné (diskové) šachty... ;i)
Format PETULA: [Y/N]? _
A děkuji... :c)
░▒▓~_~▓▒░
Najprv som to brala ako lúčnu kobylku. A ona to bude konská kobylka, že ? :o)
Čo je to alonž - kšíry ?
Smutné...:o(
► No, unseen, já to tak nechtěla psát do prologu, ale ta paralela tam je... (a nemusí jít direkt jen o fyzická pouta a fyzickou bolest).
Ale, vidím, že to tak nějak... (se profláklo)
► Bix – velmi neodborně – něco jako dlouhé „vodítko“ na koně, kterým je veden v kruhu při výcviku.
░▒▓-_-▓▒░
░▒▓-_-▓▒░