Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak jsem hrál s Amforou fotbal v Africe (veselá historka)
Výběr: Print
31. 07. 2002
8
0
1330
Autor
Petr_Novotný
Tak historku jsem nečetla, ale kritiky stály zato :o)))) A Ty fotky...hmmm...mňam :-)))
Petr_Novotný
01. 08. 2002
Další obět systémové chyby! Všechno zálohovat, Péťo!!! Každé podařené historky je škoda!!!
takhle je to přeci taky veselé ha hah ha :))))))
(zřejmě další z péťových vydařených šprýmů)
Ha:-))
Při čtení kritik veškerých až v závěru samotném jsem zjistil,že nekráčí zde o nějaký ftípek ale a nýbržto o chybu jež zove se systémová (stejně prd vim,co to znamená) a tak mi tedy dílo P.N. bylo tímto znemožněno přečísti a následně úsudek svůj vlastní udělati,což mě mrzí ponejvíce.
P.S.Ale díky za skvělou zábavu při čtení výše uvedených recenzí:-)))
Sady
Petr_Novotný
31. 07. 2002
než sem to čet byl mým vzorem Knight Raider:)
ale teď si to ty Péťo!:)))))
Petr_Novotný
31. 07. 2002Monty_Python
31. 07. 2002
Stanislave!.-)))
Toho pána na fotce skutečně moc miluju!:-)) Grrr!!! Není nad vysmáté léto na Nově!:-)))) To mi jistě potvrdí každý mladý lyrik - intelektuál!:-)))
Monty_Python
31. 07. 2002Mladý_lyrik_intelektuál
31. 07. 2002Mladý_lyrik_intelektuál
31. 07. 2002
Milý deníčku ...
Pan ředitel Plecitý, můj nalosovaný partner do čtyřhry, se hned po ráno ode mě dozvěděl, že slyším jenom na dva pokyny (Uhni! a Mám!) a že se mnou pozná, že tenis není jenom radost, ale taky starost. No, nebudu tě, milý deníčku, dlouho napínat, hrál jsem sice celý den, šel jsem od jednoho zápasu k druhému, ale na konci jsme s panem ředitelem získali 3. místo v konkurenci osmnácti dvojic! Radoval jsem se z poháru i z uzené krůty, doma jsem byl za tenisového kinga, prostě los byl ke mně milostivý, parťák to opravdu uměl a já jsem málo kazil. Inu, velký den v mé tenisové kariéře to byl!
Monty_Python
31. 07. 2002Monty_Python
31. 07. 2002
má BAVIČ taky svý netový stránky? já vždycky říkala, že je to ĎÁBEL!!! :-)
bleurk bleurk bleurk
printe, ses teda projevil! :-)))
Monty_Python
31. 07. 2002
Péťa je silák! Zvedne dvě polystyrenový koule na násadě od smetáku! A to jsou na tom dvě vrstvy černýho laku! Jůůůůů!
(To není pes, ale krůta - viz text deníčku.)
:-))) a Print tomu dal korunu!
stando, fakt DÍKY za ty stránky, já si dělala prdel, já nevěděla, že TO existuje!!!! a ten deníček tam fakt je!!!! teď nevim, jestli je to tim vedrem nebo to vidí i někdo jinej...
btw nezdá se vám ten poslední obleček (když si odmyslíte činku) takovej přihipíslej? :-)
no ať je přihipíslej nebo ne, hlavně se takhle teda fakt blbě počítá!
Achjo:)))))))))))
Monty_Python
31. 07. 2002
von tam má těch vůdštoků víc, žejo? týjo, já si snad tu bednu přece jenom koupim! :-)))
von tam má těch vůdštoků víc, žejo? týjo, já si snad tu bednu přece jenom koupim! :-)))