Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"Choď jen po celých !"
17. 03. 2000
6
0
1573
Autor
Merlin
šla jsem po ulici
a bylo mi krásně
lehce
přiběhlo ke mně dítě
malý zlatovlasý chlapec
svou drobnou
křehkou ručkou
se chytil mé
"Choď jen po celých !"
řekl mi
a sám se hned
začal vyhýbat
rozbitým kachličkám
poskakovala jsem
po chodníku
jako malá
a bylo mi úplně jedno
co si o mě myslí
kolemjdoucí lidé
vážní a spořádaní
kolemjdoucí
oni neviděli
malého chlapce
a vlastně ani já
ho nevidím
jen cítím
že je pořád se mnou
Jsme duševně spříznění, Merlin. Já si takhle nějak zpříjemňuji chůzi dost běžně, a je mi fuk, co si lidi myslí.
... oh, děkuji, velmi milé, ani jsem nečekala, že si to ještě někdo vůbec přečte ...
teď už ne ,vlastně někdy ano a ty chvíle jsou stále vzácnější.Připomněla jsi mi jejich kouzlo.
Asi trochu závidím.Díky
S tipem
Oj, sidi líbí (Bibša promine krádež :-)) ). Taky mívám tyhle nápady, a dospělí mě mají za blázna. Čím dál míň mi to vadí. :-)))
... moc děkuji ...
"kachličky s překvapením" znám taky ... někdy naštvou, někdy rozesmějí ...
... tak jako tak ... všechno je radost ... s dítětem a uvědoměním si ... krásná radost ... s láskou ...
já viděla, že mě divně pozorují a opravdu mi to nevadilo. Ale tebe jsem si nevšimla :o)) No nevadí ty sis zase úplně nevšiml mojeho princátka.
Takhle zbankovat svoje děti umím snadno a tuhle hru hraji rada. Andy1 jednu takovou mam zmapovanou a moji človíčci se jí vůbec nevyhýbají. Naopak ji milují. Čvachtá nádherně, naštěstí tou ulicí moc nechodíme.
Bára Braun
17. 03. 2000
:-)) uvolněná pohoda, skoro euforie z maličkosti a dobrej pocit po zbytek dne, znám to :-)
:o)
U nás se taky vyhýbáme kachličkám, ale to opravdu nepramení z rozjařenosti. My jim tady říkáme "kachličky s překvapením".
To jsou ty, které po dešti s takovou oblibou z podsebe vypudí nesčetné množství ne příliš čistých kapek na tvé nohavice.