Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHovory o Nýčem
27. 08. 2002
2
26
15011
Autor
Nýče
Also, budeme hovořřřit, Leute?
26 názorů
kouzelná_květinka
10. 12. 2004kouzelná_květinka
10. 12. 2004Pišta_Hufnágl
10. 12. 2004
ó děkuji, já se tenkráte tolik snažila, abych vypadala hezky na fotce vedle Janiný matky :-)))
no... polk.... polk..... polykám všechny repkliky, co mi přišly na mysl...
teď jsem však přeplněn... budu si muset jít do ústraní odříhnout...
pardon,,,,
jé, Wopi, myslíš teda, vždyť jsi mě viděl, že jsem ten pozitivní písmáckej ouchyl? :-)
viděls mě teda zrovna v podobě, kdy jsem si dala záležet na tom, abych vypadala seriózně - a stejně mě ziggy ohodnotil, že vyzerám perverzno :-))))
jde o to, jakej druh ouchyla to je
ouchyl na malá děvčátka pozitivní neni (i když jim kupuje bonbony Haribo), ouchyl písmáckej pozitivní bejvá
:)
JohnieBass
11. 10. 2002JohnieBass
11. 10. 2002
magor je slovo pozitivní, ale ouchyl či zvrhlík negativní - a tohle je z tvý strany ouchylárna a ne magorárna, proč si to nepřiznat!
(prej Máme vobě rády máničky - a pak z ní vyleze, že máničkou myslí Chalupu, jako promiň, já v tý době byla určitě zamilovaná do Ozzyho nebo tak někoho :-)))
promiň, ale nečekala bych, že Ti je celkem sympatickej Jirka Chalupa :-)), já když byla malá, měla jsem takovej okruh slov, kterým jsem říkala stydlivý slova, takový ty, při kterejch jsem tonula trapností, třeba čurat (bez ů), slipány (tak řikala spolužačka kalhotkám), pojem Zlobítěpaniučitelka? (to řikal děda), DOSPĚLÁCI atd. atd. - no a JIRKA Chalupa mezi ně patřil taky, jednak tim, že řikal dospěláci, druhak mi to přišlo strašně žoviální, že se někdo takhle starej představuje JIRKA a ne Jiří :-))
Monty_Python
29. 08. 2002JohnieBass
29. 08. 2002
MAMI TY SES SPROSTA !!! DAS MI BURA DO KASICKY !!! PISU SI TODLE DILO NA SEZNAM. JAKO TO DELAS TY.
Monty_Python
28. 08. 2002Monty_Python
28. 08. 2002Monty_Python
28. 08. 2002Monty_Python
28. 08. 2002
Muf byl muj oblíbenej postava. I se mi o ňom zdálo a chtěl jsem ho za ženu.
Monty_Python
28. 08. 2002
Ale nééé Cízlera, MUFA jsem chtěl. Mluvit by nemusel. Jen by musel zpívat tu písničku "rutyšuty muf muf", tu jsem miloval víc než býtls.
Monty_Python
28. 08. 2002
jo, "trrr digi dagi" - tu jsem taky miloval, škoda, že býtls vydávaj pořád kolem dokola a TOHLE ne CD nesežene ani Šlouf
dělal VRR digi dagi muf muf a žádný trr. a maj ho mimo jiný tam, kde jsem sehnala pro Monty toho plyšovýho Bobíka.
to s těma jablkama si pamatuju!!! akorát že už jenom to Jsem plné jedu a né to Po obloze jedu, no to je paráda, to vyhlašuju Vtipňuščí hymnou!!!
Monty, si mě zklamala, když jsem ti tuhle psala, že se nám voběma líběj akorát máničky, nemyslela jsem, že do toho počítáš Jirku Chalupu. To žereš i Standu Hložka, viď. Kůůůrva, Monty, ty seš zvrhlík!
A dělal trrrrrrrr a dělal a dělal!!!! (teda Harry Šoumen dělal trrrrrr digi dagi a muf dělal MUF MUF!!!)
Monty_Python
28. 08. 2002Monty_Python
27. 08. 2002Monty_Python
27. 08. 2002Monty_Python
27. 08. 2002Monty_Python
27. 08. 2002Monty_Python
27. 08. 2002Zázrak_přírody
27. 08. 2002Monty_Python
27. 08. 2002
řekl fridrich nýče
je to všechno v trusu
a co se mě týče
nač si špinit pusu