Az budu mit chvilicku, tak se podivam........
Lutcinka: děkuju :o) mám tu i pár jiných úsměvných věcí (skrytá reklama)... .o))
Jsem rada, ze jsem na to narazila. Je to vyborny, usmevny a zvedlo mi to naladu. T.
Fajn, Jiříku, byl to pokus o smajlíky ze všech stran. Moc bohulibá činnost. Škoda, že je tak málo lidí, kteří rozdávají nezištně své úsměvy na všechny strany zcela rovnoprávně bez ohledu kam padnou.
To je krásný, to přečtu potomkovi:)
*
Jiříku, co se Ti stalo? Ztratil jsi smysl pro humor? Je Ti to směšné nebo k pláči? Nic mezi tím přece neexistuje. Vždyť je to o zvířátkách a ty Ty přece máš rád.
Kodynie: :))))... Ale to je jako smajlik :) a smajlik (:, jak ho pisou levaci :)))... To jako ze at to beru z jakehokoliv uhlu, porad je to usmevne, proto :) (: :) (:... Abych ztratil smysl pro humor, to by se muselo stat dost nepravdepodobnych veci zaraz a to je... spravne, nepravdepodobne :)...
Jiříku, dej si bacha, já jsem taky levák a abych to nevzala jako nejapný žert na leváky. Dobrá, je to tedy úsměv zprava i zleva. Tak to je fajn. Už jsem měla obavy, že jsi ztratil svůj pověstný smysl pro humor a budeš teď psát jen samý truchlohry a já bych pak neměla, co číst.
Kodynie: Huh., pověstný? To jako od hesla "pověs, tni a pak se ptej"? :) Neee, to není narážka na leváky, kdyby šel udělat smajlík shora dolů, tak by tam taky byl (a zdola nahoru taky, abych nebyl obviněn z diskriminace)...
blbjenka: možná je to do očí bijící, ale na ten vtip jsem si při páchání tohohle ani nevzpomněl, můžou za něj Olympíci, fakt :o))
paci paci :o)
to nejsou opajcnutý Olympici, anóbrž do očí bijící inspirace tim ftipem o velbloudech, ale co, každej někde hledá inspiraci, žejo :))
líbí
pac a pusu
Není snad co dodat, chce to dobře prodat. T*
Jo, není nad v(V)eselou krávu. *! :-))))
přidávám se - jásaj davy
jen ať žijou chytrý krávy :o) T
To je ale kravina .........................................................TIP
...a navečer místo knihy, můžem zajít na koblihy...
Dobrý,nejen děti to velmi pobavilo Tip*
jééé, to je krásňoučký :-))))*
no, do historie literatury to nevstoupí, takže seriózní výběrčí Ti nedaj
já jo :))
žlutě jsem nechtěl, to jsem se uťuk...
ale - dokážeš krásně rozesmát a zpříjemnit večer
...jeleni a dlouhý kýče:-)))))*
Miluji kravičkyyyy :-) *****
bůůůůů :-) parrrráda :-))))
:) *** zvířátka miloučký ty moje příbuzný :c)))
:o)))) Moc hezký Aki :-)*