Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevěnováno...
Autor
des_te_meer
Je mi líto, nebudu tam; hm... ne, no nic, maybe mi bude špatně, možná taky ne. hm a přece jsou ještě věci jako telepatie, viď coco.. ale to zná někdy každý... a kelly kouká na hvězdy, má to pěkný, ty koukáš na černý písmenka a já slechám dido. jo jsou to divný stavy do mý hlavy - nebo už byly?? a taky škola...... přírodní vědy... jsou divné, jo, spousta divných věcí, někdy i lidí a nápadů... kolikrát... jo někdo řek´, že začínat je vždy lepší než končit a měl pravdu, konce bolí... twisted... hm, zní to pěkně, ale to je jedno, hodně věcí zní oki, víš, třeba tiché rozhovory, ležet a jen něco říct a vědět, že ostatní co jsou s tebou taky ví... a k tomu si dávat něco fakt oki jak jen to jde, je jedno co... state of ecstasy... a ještě výš, jak jen to jde a věř, jde to moc, jen se snažit, maličko víc nebo míň?? tvá věc a moje taky, nech člověku jeho styl, víš - to je docela důležité... city sphere...jsou stejné, no jo, módní žurnály rulezz, jak jinak... jo, jinka to nejde, ale i tak se o to pokusím, asi stejně jako ty, přece nic není ztracené... in vino........ tak to raději ne, je to divné...pravdu hledat, hmm, komu se to dnes ale vlastně chce, mi ne, ne teď a tady... pravdu mám tam a pro ty, pro které ji chci mít, je jich pár a ty - hm asi... diabla... jenom pojem, vše si dělají lidi, a přece někteří věří... proč?? " a dnes si dám citronovou a pak ještě čokoládovou" ...sladko-kyselý život, víš, mandle už nejsou v módě, a tak už prostě hořkej život mít nebudeš!!!! raději se běž koukat na hvězdy společně s kelly a nehrej si stále s mobilem; že na něm máš hodinky...tsa... jak je někdy čas relativní, jak moc, tak proč ho všichni tak úpěnlivě hlídaj´?!... tak jo, přece ti ujede vlak na ... carnival... ale ten je všude kolem tebe, jen si sundej ty zatracený brejle a pak ušetříš č.a.s... timelines... modré, alespoň podle mých představ, asi jako déšť a věci co mě baví, je jich moc, příliš na jednoho člověka a jeden život, ale co usch... no nic asi... a nebo možná něco,... jo něco určitě, protože nic je konec a lepší než končit je začínat... anebo nepřestávat vůbec a dávat prostě jenom pausy....