Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sestreetparty
20. 09. 2002
0
1
2453
Autor
frontanabanan
streetparty se koná zítra (21.9.2002) od 13:00 na těšnově
proti válce a vojenským blokům
proti militArismu a závodech ve zbrojení
proti NATO
1 názor
škoda, že jsou tyhle akce poslední dobou jen prostorem pro přehlídku nejnovější sk8 fashion + týpků, co jsou vždycky proti všem & všemu. to s masama nehne, zvlášť když ty lidi ani nevěděj, proč tam jsou - většina pro to, aby o tom mohli mluvit před kámošema .. :-/
Protesty zde jsou proto, aby mocenským vrstvám společnosti ukázaly, že ne všichni lidé jsou poslušné ovce jdoucí pod nůž. Jediné co dělají, je že zasahují proti státům, jenž by mohli ohrozit pohodlnost a ekonomický růst. Na akce proti NATO se těším, a doufám v co největší účast.
Co to tady kecáte?!Každej protest proti násilí si zasluhuje uznání a podporu.Naštěstí na rozdíl od některých lidí(viz.někdo výše)jsou osobnosti,které se za svůj názor nestydí a dokážou se postavit proti útlaku.
Tímto zvu všechny na street party, kde chci jednoznačně najevo, že se cítím utlačen.
Utlačuje mě moje drahá, která mi nechce ráno kupovat povidlové koblihy a zatvrzele mě krmí marméládovýma s obskurní výmluvou, že povidlové se nedělají.
Pryč s ní!
Setkání je v hospodě u Marné snahy, stanice Toužebného čekání, dojedete tam čtyřkou z nádraží a vystoupíte další zastávku za Masokombinátem Martinov.
Sraz ve tři ráno, batůžky a transparenty s sebou.
ted me tak napada....kdosi mi tvrdil, ze poklidny protesty muzou mit stejny ohlasy v mediich jako ty nepoklidny......sakra jaktoze sem se o tyhle (poklidny) streetparty nedocetl na prvnich strankach novin???? zrejme to byl protest malo napaditej.........
orbi....myslim ze jo....myslim si ze vetsina veci proti kterejm byla tahle akce namirena jsou opravdu zavazny problemy ktery je potreba resit.........bejt to na prvnich strankach, mohlo by to rozpoutat konstruktivni depatu, popr. vyvodit nejaky cile.....................
m11: uz se to nikdy někde stalo,aby takovéto akce vyburcovali nějakou debatu nebo vyvodili nějaké cíle?
orbi....jo....napr. prvni streetparty....nejdriv se ctrnact dni psalo jaky jsou ti anarchisti chuligani a rabiati, pak prisli sociologove s tim, ze anarchisti jsou z rozvracenejch rodin a pote prisli ekologove apod (distancujici se od anarchistu), ze ta ekonomicka globalizace nebude zas tak koser. a normalni ceskej jouda si rozsiril slovnik o slovo globalizace.
frontanabanan
22. 09. 2002Gastarbajtr
22. 09. 2002frontanabanan
22. 09. 2002frontanabanan
22. 09. 2002
jen by mě zajímalo..skutečně si myslíte,že lidé budou jini? Že nebudou válčit..atd?
Podle mě celosvětový mír bez armád,ekonomického "vykořisťování" je pouhá utopie..ale hezky se o ní sní:-)
Takže si myslím,že pochody proti NATO,KATO,PATO..či co..jsou jen pouhým vybitím energie účastníků a plácáním vznešených slov ...vlastní zkušenost.
:-)
A proti penicilinu to nejni? Ten přece taky vraždí nevinné mikroby. To je nedůslednost.
Zaplať pámbu za NATO. Já vím, stoupencům státního i soukromého teroru ze všech stran politického spektra se to nelíbí, ale dobře, že je a že jsme jeho součástí!
proti válce klí´do brďo, ale jelikož my, jako lidi jsme blbý, můžem stokrát proti válce demonstrovat, ale tím ona do důchodu neodejde...
demonstrace proti valce nema smysl, protoze to znamena demonstrovat proti lidske rase, proti mysli lidstva
jeden z paradoxu tohoto sveta je, ze se musi zbrojit, aby byl mir