Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo nevidět udeří ruka Páně
22. 09. 2002
7
3
3726
Autor
JiKo
Co nevidět udeří ruka Páně
Podruhé Zemi vytře
Tentokrát ale žádná Archa nevypluje
tentokrát Bůh pořádně smete podlahy
rejžákem vydrhne zoraná pole
a hadry z bavlny vycídí louky
linoleum po lesích vytře savem
stejně tak fleky z betonu
aby zničil tu lidskou plíseň...
3 názory
aasi bysme si to zasloužili ale neviděla bych to tak vyhrocený... narozdíl od nás lidi miluje..
ShadowDancer
22. 10. 2002StainedBalls
24. 09. 2002
no úderný jen co je pravda! To beru! Možná že by pomohlo kdyby se to trochu zahalilo tajemstvím a nedávat hned vše na talíř. ale proti gustu...
Astalavista
22. 09. 2002
Tak, tak. A Spolana už té Boží ruce začala pomáhat, a místo Savem začala tu lidskou plíseň čistit kyselinou sírovou a chlórem. Móóc pěkné, takové ze života...
Ještě že to máme tak z první ruky od odborníka na slovo vzatého...
(Jinak - neber to jako škodolibost - ale nehrozí ti náhodou za ty svinstva, co jste tam v poslední době ve Spolaně napáchali, taky nějaké trestní stíhání?)
osobne bych si nedelala starosti. Kdyz ne pan Buh, tak matka Priroda.
no jo zase se ten posranej "milostivej" bůh rozhod že milostivej nebude je to prostě svině prolhaná....
Nechci být hnusná, ale zajímalo by mě, proč stojíš o hlubší kritiku - něco napsat se dá leda tak k obsahu, provedení je celý nemastný, neslaný, prostě jen něco vyplivnutého na papír (teda spíš do stroje). No a k tomu obsahu - ne ze bych nesouhlasila, ale asi bych to místo na Bohu nechala na přírodě.
(To není kritika, jen můj osobní názor.) Takze zdravíčko. :)