Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKaždý
27. 03. 2000
9
0
3579
Autor
Marigold
Spáchal jsi největší zločin, jaký může člověk spáchat...
Zradil jsi, jak může jen člověk zradil...
Stojíš sám, na hraně propastí nekonečně věčné chvíle kdekoliv uprostřed,
obnažen na holou duši...
Čekáš, odsouzen na smrti,
ale trest stále
nepřichází...
"Dělej !!! tak už se mnou skoncuj !!!"
Stačíš se ještě naposledy rouhat.
"Copak tohle je nějaká spravedlnost ???"
NE.
TOHLE
JE
LÁSKA
a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a
(tak nějak se nemám chuť pod někoho podepisovat.jenom poslat ten ocumlanej bonbónek zase o kus dál)
:))
*!
No comment. Já nemám co dodat.. všechno už za mě řekla Šíla a Bibša a Dany.. no a koneckonců ti ty, Jaskiere.. ;-)))))
Marigold, it's pretty cool I must say. He acts this way...when we want to leave the world behind and dive into the helplessness of death, he lifts us up...
Jordan (from cchat)
Ludwig van Beethoven
"List nesmrtelné milence"
" An die unsterbliche Gelibte"
vrele doporucuji literarni dilo hudebniho genia,ktery mel se zenami v zivote ( a je nasnade rict,kdo nema a nemel ) nepredstavitelne trapeni,ale vdyt prave ...
caocao
Vitus
Marigolde tohle mi k představě o tobě nějak nejde. Tím nechci říct že mě to neoslovilo... právě naopak!!! Měla bych si tě přečíst lépe... Ty poslední 3 věty maj v sobě strašně moc síly a moudrosti!
B.Ezejmenij
27. 03. 2000
Mari: SÍLA !!! Já to moc dobře VÍM, co v Tobě dříme !!! :c)
(tím chci říct, že mě to do představy o Tobě pasuje naprosto přesně - ať si Šíla počte ...)
"Srdečně Vás vítáme
haťa paťa
už v tom zase lítáme ..."
Ikdyž je ti mizirně, přesto jsem za tebe ráda... ach jo, láska... lááááááássskááááááááá ... už tě fidím jak lítáš po praze a trháš sněženky a holubům nanečisto recituješ báseň pro ni!
Jsou lidé, kteří tvrdí, že vesmír nezná pojem lásky ......
..... a já si myslím, že tvým příspěvkem existenci (snad každého člověka), jsou slova a ..... láska ..... atribut lidí a nikoho jiného ..... nesouhlasíš ..... já vím ..... četl jsem tě více než pozorně .....
..... přesto díky, barde .....
Dany