No, jeste neco zkusim. :)
to
Kamená_tvář:
Nepobírám.... ani trochu, budu si to muset napsat do schémat... ale až ráno ;))
Ještě jsem zapomněl:
Kamená_tvář
+
N
=
Kamenná_tvář
Chjoooo ta moje gramatika.... ;)
No. To byste nevěřili, ale neviditelný se normálně viděj mezi sebou a viděj i ty viditelný. jenže já myslim, že jsem zcela určitě zřetelně viditelnej, pokud nepadne mlha, jako třeba včera, tudíž, pokud mě vidíš, je pravděpodobné, že pokud nepadne mlha, jsi taky viditelný. Z vlastní zkušenosti bych si tedy dovolil usuzovat, že i Kamenná je viditelná, Pája jak kdy, Sama ... taky viditelná. Teď mě napadá, že vlastně ani nevim jak se ta neviditelná holka jmenovala.
bafo: z ceho usuzujes, ze ja jsem viditelna? o tom by se dalo polemizovat!!! souhlasila bych s tim, kdybys rekl, ze jsem slysitelna, to jsem skoro vzdycky... ale... :o))))))) ja se sice vidim, ale kdyz neviditelni vidi i ostatni neviditelny, vidim tedy i sama sebe, ne? ty jsi sice, jak rikas zretelne viditelny, takze .... mam v tom uz pekny hokej... jo a maji vubec neviditelny holky jmena? a nebyla ta neviditelna holka vlastne kocka ("ta kocka!!!")? A kdyz uz jsem u toho, jak se vlastne u neviditelny holky pozna, jestli je kocka, kdyz je neviditelna? :o))))))))))))) uffffffffffffffff! :o))))))))))
Tys ale pako ;) Ale urcite tomu verim.. .;)
to PiR: pako to je a pekne neviditelny!!! :o))))))))
to
Kamenna_Tvar: No podle toho jaky pako, ale myslim ze Bafo je pako Viditelne... protoze dneska jsem ho potkal a videl jsem ho - teda za predpokladu ze ja sem viditelnej, je mozny ze sme oba neviditelny a proto se vidime... kdo vi.. ;))
a co ty? ;) Viden nebo neviden??
A nějakýho extrovního psa nemáš?:)
Ale co se nestalo. Včera v noci. Vracel jsem se zrovna od mých bratrů z návštěvy a najednou se za mnou ozvalo:
"Čau kotě."
Otočil jsem se, ale nikdo tam nebyl.
Povídám:
"Čau."
Byla to ta holka co mi dala tu kočku. Říkala, že jí s tim z baráku vyrazili, protože neviditelný nechtěj, aby se s náma museli furt všude strkat, a tak maj úplně malý domky v místech, kde nikdo moc nechodí, maj v nich malý místnůstky a tam je každej metr krychlovej důležitej, tam se už žádná, ani neviditelná, kočka nevejde. Řekl jsem jí, že na ni pošlu Martu, protože strčit někomu do bytu zvíře, notabene kočku, a neříct mu o tom, to je pěkná sviňárna. Řekla mi, že jsem idiot, pak už nic neříkala, tak jsem šel domů, chtěl jsem koukat na Noc s Andělem, ale usnul jsem.
bafo, sama: koukam, ze Martu fakt zna cela parta!!! :o))))))
zkus domů přinést neviditelnýho psa... jestli tam ta kočka někde je, tak jí najde
jinak je to extrovní kousek ta povídka... *
jo, uz jsem ji vcera obdivovala na vasich strankach, jen mi bylo lito, ze ji nemuzu otipovat, takze jsem stastna, ze tak muzu ucinit ted!!! :o))))) *
Teeeda to je ftipny... ;) A v jakem ze to bylo byte? ;)) Hold ten tvuj vztah k zivocichum.. chjooo... Chudak kocka (uz nikdy mi nerikej KOTE ;))
Jinak moc pekne a ftipne napsany... davam tip* (zase)
I mně se ten styl lehkost nadsázky moc líbí, povedený text.
A jako chovateli bych ti nejspíš měla říct, že to prásknu Kubišový, ale neudělám to, protože od tý kočky zas nebylo hezký, že byla neviditelná!
TIP*!
To mam nekdy taky, neviditelnou kocku - je cerna a rozvaluje se mi na zidli, vcera vecer jsem si na ni nejmin dvakrat sedla...!
tip za dobry napad :-)))
néé, Kubišový nééé, ježiš, to bych nepřežil, to je moje oblíbená viditelná...jinak díky:)
Klídek, Bafomette, to je náš vtípek, když se bvíme s našimi mazlíčky čtyřnohými - jeden si vždycky chce postěžovat, co to zvíře zas vyvedlo, a druhej ho uklidní s Martičkou na rtech, mimochodem já ji taky ráda.
přestěhuj se, to je fakt nejlepší řešení, ale dej si bacha o příštích narozeninách :-))) *
Spíš bych odhadl, že si sbalila kufry ... a předtím se někde vykadila.
guláš v čárkách to je pro mě skoro jako písmenková polívka:)
Jo, a taky vyčurala, než ti zdrhla. Když vůbec nevíš, jak se chovat k neviditelným kočkám. To zírám, co za nevzdělance běhá po světě. Ligu na ochranu zvířat na tebe.
jo, příma..... zasmál jsem se
Pozdravuj Šárku, o ní ještě víš, ne? :o)
*
Jojo věci mezi nebem a zemi existují jak ve fikci tak i v realitě.