Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se6b
06. 10. 2002
5
0
559
Autor
Hellmaster
Zdál se mi sen.
Byl člověk, anděl a démon. Člověk byl zavřený v místnosti, kde byly dvě tlačítka - bílé a černé. Anděl a démon tam byli s ním. Tak anděl pověděl člověku, že si získá jeho pozornost, pokud stiskne bílé tlačítko. Démon zase pověděl člověku, že jeho pozornost se dá získat stiskem černého tlačítka.
Člověk přemýšlel a poté stisknul bílé tlačítko. Anděl k němu přistoupil a pohladil ho po tváři.
Člověk znovu stisknul bílé tlačítko. Anděl k němu opět přistoupil a opět ho pohladil po tváři.
Potřetí člověk stisknul bílé tlačítko, avšak anděl k němu přistoupil a ranil ho.
Člověk tomu nerozumněl. Stisknul tedy černé tlačítko. Démon k němu přistoupil a usmrtil ho.
Člověk se podivoval, proč ho démon usmrtil a tak jeho duše stiskla bílé tlačítko doufaje, že mu anděl vysvětlí, co se stalo. A anděl k němu přistoupil a pohladil ho po tváři.
Playwithfire
25. 11. 2003
Milly: Já zas nevím, proč jsem dostal avi... To už jsou tak na světě záhady :)...
No, já teď vždycky, když napíšu kritiku, zajímá mě, jak na to dílo reagujou ostatní, tak radši dávám avízo vždycky, protože si nejsem jistá, jestli ho dali lidi přede mnou-kdyby někoho zajímaly další kritiky k dílu, ke kterému sám nějakou přidal-tak proto.
Jó, kdyby byly všechny záhady na světě tak snadno vysvětlitelný... :-)
Uf, to je přístup... Ale budiž :)... No, tak já teď vysvětlím Tvoji záhadu - líbí se Ti to, protože je v tom něco strašně pravdivýho a krásnýho, nečekaného a přitom vlastně očekávatelného... Stačí? :)))
Playwithfire
07. 03. 2003
Takhle to doopravdy je. Viz . muj komentar - Cerna a bila...neexistujou.